Karjeras akadēmija
Raksti un padomi par personāla vadīšanu, biznesu un karjeru
Kā vingrot mājas birojā?
Analizējot attālinātā darba apstākļus, Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) un Vidzemes augstskolas zinātnieki secinājuši, ka liela daļa mājas biroju nav atbilstoši iekārtoti un rada dažādas veselības problēmas, tāpēc īpaši svarīgi ir rūpēties par fiziskām aktivitātēm mājās….
5 noteikumi darba e-pastu etiķetei
Pēdējā laikā biznesa komunikācija arvien vairāk kļūst attālināta – pa e-pastu un citiem tiešsaites rīkiem. Bet, vai esi kādreiz aizdomājies, ka no e-pasta vēstulēm veidojas tava un tava uzņēmuma reputācija? Bieži, rakstot e-pastu, it sevišķi,…
Kā tiek aprēķinātas atvaļinājuma dienas?
Labdien! Līdz galam neizprotu, kā tiek aprēķinātas atvaļinājuma dienas. Darba gaitas uzsāktas 28.03.2020. Oktobrī tika izņemts atvaļinājums (10 dienas), līdz ar to 2021. gada 1. janvārī atlikušo atvaļinājuma dienu skaits ir 5,11, savukārt 2021. gada…
10 biežāk pieļautās kļūdas darba intervijās
Žurnāls Fortune (New York) sadarbībā ar biznesa vadības konsultāciju uzņēmumu OI Partners ir izveidojis darba intervijās biežāk pieļauto kļūdu topu un ieteikumus, kā no tām izvairīties. Kādas tad ir biežāk pieļautās kļūdas darba intervijās? 10….
Šie 5 soļi var palīdzēt jums pasargāt sevi no izdegšanas!
Ja darba vietā rodas sajūtas, ka kaut ko nespējat kontrolēt, un trūkst kontakta ar kolēģiem, jūsu apkārtējā vide var novest pie izdegšanas. Šķiet, ka mūsdienās ziņas par cilvēkiem, kuri jūtas izdeguši, ir atrodamas it visur….
Kāpēc darbiniekiem jākopj personīgais zīmols sociālo mediju laikmetā?
Jau sen vairs nevaram novilkt skaidru līniju starp iekšējām un ārējām komunikācijām. Tās ir kā divi cimdi. Viens virziens ir atkarīgs no otra un tikai abi kombinēti var sniegt labākos rezultātus. Tāpat mēs nevaram šauri…
Kā sociālie tīkli var palīdzēt vai apgrūtināt darba meklējumus?
Nenoliedzami sociālo tīklu lietošana ir kļuvusi par mūsu ikdienas sastāvdaļu. Gandrīz ikvienam ir kāds sociālo tīklu profils, kur nepiespiesti, viegli, jautri un aizraujoši veidot, uzturēt kontaktus, dalīties ar interesantu tekstuālu vai vizuālu informāciju. Tomēr vienmēr…
Kā pareizi iekārtot mājas biroju?
Pandēmija strauji pārcēlusi birojus uz mājām un attālināts darbs būs strādājoša cilvēka realitāte vēl kādu laiku. Uz mājas darbavietām attiecas visas tās pašas iekārtošanas un darba vides riska novērtēšanas prasības, kas uz darbavietu birojā, taču…
Mazo nianšu būtiskā nozīme personāla atlases procesā
Meklējot informāciju par atlases procesu vai, konkrētāk, par intervijas norisi, iespējams atrast ļoti daudz ieteikumu, kā uzvesties intervijas laikā un kādas atbildes vislabāk sniegt uz intervētāju tipiskajiem jautājumiem, novārtā atstājot lietas, kas vēl, bez sniegtā…
Atgriežoties birojā, jūs atklāsiet, ka kaut kas ir mainījies
Kas jums nāk prātā, izdzirdot vārdu “birojs”? 2021. gadā uz to ir grūti atbildēt. Šajā neparastajā pandēmijas laikā darba vidi mēs katrs esam pieredzējuši citādi. Daļa darbinieku ir atgriezusies galvenajā birojā, citi tur parādās tikai…
Attālinātais darbs: kā strādāt veselīgāk no mājas biroja?
Jau gandrīz gadu pasaule ir piedzīvojusi līdz šim nebijušu attālināta darba pieaugumu. Tas ir nesis daudz pozitīvu pārmaiņu, taču arī daudz izaicinājumu. Pētījumu dati rāda, liela daļa darbinieku, strādājot no mājām, cīnās ar neergonomiski iekārtotas…
Birojs mājās: vai produktivitāte mazinās?
Vīrusa pandēmijas laiks ienesis savas korekcijas vairumā Latvijas uzņēmumu. Taču šis ir labs laiks ne tikai paātrinātai digitālo jaunievedumu – e-veikala, attālināto sapulču u.c. – ieviešanai savā uzņēmumā, bet arī savas darba vides un produktivitātes…
- « Iepriekšējā lapa
- 1
- …
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- …
- 15
- Nākamā lapa »