Karjeras akadēmija

Raksti un padomi par personāla vadīšanu, biznesu un karjeru

Jāmobilizē izklīdušie kolektīvi. Kas mūs sagaida 2022. gadā?

Ikviens gads iesākas ar cerību, ka tas būs labāks par iepriekšējo un nesīs kādu jaunu iespēju. Ja pirmās vēlmes piepildīšanās ne vienmēr norit gludi, tad otrā gan tikpat kā nepieviļ. Vismaz kopš esam pazīstami ar…

Lasīt vairāk...

Latvija – paradīze attālināti strādājošajiem

Pārmaiņas, kas skārušas mūs visus 2020. gadā, nesīs izmaiņas arī darba organizācijā. Šā gadsimta laikā uzkrātās tendences ir saņēmušas katalizētus impulsus un strauji maina ne tikai mūsdienu sabiedrības dzīves stilu, bet arī uzņēmējdarbības vadību. Modernā…

Lasīt vairāk...

“Sudraba” paaudzes spēks

Digitālā attīstība, paaudžu nomaiņa un vērtību maiņa sabiedrībā strauji ietekmē tendences, pieprasījumu dažādos sektoros un tirgū kopumā. Tas atspoguļojas visur, it īpaši biznesa un inovāciju pasaulē. Ik dienas var redzēt jaunas, inovatīvas biznesa idejas, kas…

Lasīt vairāk...

Ko jaunu personālvadības jomā nesīs 2022. gads?

Ja pērn daudzi cerēja, ka Covid-19 pandēmijas ietekme uz darba procesu vadību drīz mainīsies, tad šis gads ir atšķirīgs ar to, ka apzināmies – pandēmija ir tepat, nav zināms kad un vai varēsim atgriezties “ierastajā…

Lasīt vairāk...

Nākotnes vadītāji – saprotoši starpnieki.

Jauno tehnoloģiju radītās iespējas un globalizācijas tendences solās izmainīt ne vien strādājošo ikdienu, bet arī veidu, kā tiek pārvaldīti uzņēmumi un organizēts darbs tajos. Tas nozīmē, ka mainīties un apgūt jaunas prasmes nāksies arī vidējā…

Lasīt vairāk...

Bizness vairs nevar atļauties ignorēt darbinieku emocionālo veselību

Mentālā veselība ir kļuvusi par “new black” jeb modes vārdu. Visās līderības, personāla vadības, pat tehnoloģiju konferencēs tiek uzsvērts, cik svarīgi darba devējiem ir rūpēties par savu darbinieku emocionālo labsajūtu. Tomēr, ja esam godīgi, tad…

Lasīt vairāk...

Hibrīddarbs ir veicinājis darba ražīgumu, savukārt darbinieku uzticību nosargāt kļuvis grūtāk

PwC jaunais pētījums “Future of Work and Skills Survey” liecina – lai gan daudzi uzņēmumi pandēmijas laikā ir palielinājuši darbaspēka ražīgumu un rentabilitāti, jauni kultūras un vadības šķēršļi kavē stabilu darbaspēka stratēģiju izstrādi. Šajā aptaujā…

Lasīt vairāk...

Darbinieks sagaida, ka pret viņu izturēsies kā pret klientu

Uzņēmumi bieži domā, kā nodrošināt vislabākos apstākļus klientiem – lai piedāvātais produkts vai pakalpojums būtu visaugstākajā kvalitātē, lai klientu apkalpošana būtu nevainojama. Līdzīgi būtu jādomā arī par darbiniekiem – kā par iekšējiem klientiem, kuriem nodrošinām…

Lasīt vairāk...

Kas var veicināt darba laika produktīvāku izmantošanu?

Datorprogrammas, kas mēra darbam veltīto laiku un palīdz strādāt efektīvāk. Kā veicas ar sevis disciplinēšanu? Vai spējat bez īpašas saņemšanās vai rituāla sākt darbu, neesot ierastajā darba vidē, un “nenovirzīties no pareizā ceļa” līdz pat…

Lasīt vairāk...

Ieteikumi attālināti strādājoša kolektīva produktīvai vadīšanai

Pandēmijas ieviestās izmaiņas uzņēmumu darbībā uzbūrušas jaunu realitāti kā strādājošajiem, tā vadītājiem. Otrajiem pat lielākā mērā, jo, paralēli tiešo pienākumu veikšanai, vidējā un augstākā līmeņa vadītājiem jāgādā arī par izkaisītās komandas «savākšanu», uzmundrināšanu un dažkārt…

Lasīt vairāk...

Darbinieku noskaņojums jāmēra un jārīkojas!

Attālinātais darbs mums atnesis iespēju rītos ilgāk pagulēt un lietderīgāk izmantot laiku, ko iepriekš izniekojām pucējoties un ceļā uz biroju, taču atņēmis neformālu satikšanos ar kolēģiem, nepiespiestu domu apmaiņu un arī novērtējumu. Jā, tās sīkās,…

Lasīt vairāk...

Kāpēc pandēmija paaugstinājusi klientu apkalpošanas prasības?

Pandēmija, kas satricināja mūsu ikdienu un ekonomiku, nostrādāja kā digitālās transformācijas katalizators, nesot līdzi arī augstākas prasības klientu apkalpošanā – iedzīvotāji sagaida tūlītēju risinājumu, bet vienlaikus arī iedziļināšanos un personīgu pieeju, savukārt tolerance pret negatīvu…

Lasīt vairāk...