
Darba aģents
Saņem sev aktuālus darba piedāvājumus savā e-pastā

Iepirkumu speciālistu komandas vadītājs/-a
Procurement Team Leader
WorkingDay Latvia klients – Japānas grupas KPP Group Holdings Co. uzņēmums ANTALIS ir tirgus līderis Eiropā un Latīņamerikā B2B papīra un iepakojuma risinājumu izplatīšanā un viens no vadošajiem vizuālās komunikācijas materiālu un tehnikas izplatītājiem Eiropā.
ANTALIS darbojas 32 valstīs, nodarbina 4200 darbiniekus un nodrošina pakalpojumus vairāk nekā 100 000 klientiem. Latvijā ANTALIS darbojas vairāk nekā 30 gadus.
Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlies attīstīt savu karjeru dinamiskā vidē, pievienojies ANTALIS Grupai! Uzņēmums aicina darbā Iepirkumu speciālistu komandas vadītāju.
A client of WorkingDay Latvia – ANTALIS is a member of the Japanese group KPP Group Holdings Co., a worldwide market leader in the distribution of paper, packaging and visual communication. In Europe and Latin America, ANTALIS is the market leader in the B2B distribution of paper and packaging solutions and is among the leaders in the distribution of media and hardware for visual communication.
ANTALIS operates in 32 countries, employs 4,200 people, and provides services to more than 100,000 customers. In Latvia, ANTALIS has been operating for over 30 years.
If you are ready for new challenges and want to grow your career in a dynamic environment, join ANTALIS Group! The company is seeking a new colleague for the Procurement Team Leader role.
Tavi galvenie pienākumi būs:
Your main responsibilities:
- vadīt un atbalstīt Baltijas un Somijas Iepirkumu komandas ikdienas darbu;
- darboties kā krājumu pārvaldības sistēmas galvenajam lietotājam/-ai un nodrošināt atbalstu komandas biedriem tās efektīvā izmantošanā;
- nodrošināt precīzu un aktuālu iepirkumu datu ievadi ERP sistēmā (piem., piegādes laiki, cenas, pasūtījumu apjomi);
- pārraudzīt un atbalstīt ikdienas preču pasūtīšanas procesus, izmantojot krājumu pārvaldības sistēmu kā plānošanas un lēmumu pieņemšanas rīku;
- sekot līdzi iepirkumu speciālistu KPI rādītājiem un nodrošināt to izpildi;
- būt galvenajam lietotājam/-ai iepirkumu rēķinu apstrādes sistēmā;
- veikt datu analīzi, lai atbalstītu krājumu pārvaldību, piegādātāju novērtējumu un servisa līmeņa uzlabošanu;
- sniegt ieguldījumu budžeta plānošanā un prognozēšanā, analizējot KPI un krājumu vērtības datus;
- cieši sadarboties ar Baltijas un Somijas loģistikas komandu, lai nodrošinātu efektīvu preču plūsmu noliktavās;
- koordinēt transporta pasūtījumu platformas izmantošanu Iepirkumu nodaļā;
- sadarboties ar citām struktūrvienībām, lai nodrošinātu augstu iekšējo klientu apmierinātību;
- nepārtraukti pilnveidot savas prasmes un dalīties ar zināšanām, veicinot komandas attīstību un labāko prakšu ieviešanu.
- Lead and support the daily work of Procurement Team members in Baltics & Finland
- Act as a key user of the stock planning system, and support team members in effective tool usage
- Ensure accurate and up-to-date procurement data in the ERP system (e.g. lead times, prices, order quantities)
- Oversee and support daily ordering processes, using a stock planning system as a planning and decision-making tool
- Track and follow up on Procurement Specialists’ KPIs
- Act as Procurement’s key user for the invoice management system
- Perform data analysis to support stock management, supplier performance, and service level improvements
- Contribute to budgeting and forecasting processes through KPI and stock value analysis
- Collaborate closely with the Baltics & Finland logistics team to ensure smooth inbound operations
- Coordinate the use of the transport booking system within Procurement
- Work cross-functionally to ensure high levels of internal customer satisfaction
- Continuously develop your skills and share knowledge to support team growth and best practice implementation
Nepieciešamās prasmes un zināšanas:
Required skills and knowledge:
- augstākā izglītība uzņēmējdarbības vadībā, loģistikā, piegādes ķēžu vadībā vai līdzīgā jomā;
- pieredze iepirkumu jomā – pasūtījumu pārvaldībā;
- lieliskas komunikācijas un cilvēkresursu vadības prasmes, īpaši starptautiskā vidē;
- labas analītiskās prasmes – spēja iedziļināties datos, izdarīt secinājumus un piedāvāt konkrētus risinājumus;
- augsta precizitāte un uzmanība detaļām;
- spēja ātri reaģēt, efektīvi noteikt prioritātes, noturība stresa situācijās;
- proaktīva attieksme un attīstību vērsts domāšanas veids, gatavība pielāgoties nepārtrauktiem uzlabojumiem;
- ļoti labas MS Office prasmes (Excel, Word, PowerPoint, Outlook);
- pieredze darbā ar SLIM4 tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze ar ERP sistēmām, piem., iScala vai SAP, būs pluss;
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī) mutiski un rakstiski — saziņai ar kolēģiem un sadarbības partneriem ārvalstīs; labas latviešu valodas zināšanas.
- A university degree in Business Administration, Logistics, Supply Chain, or a related field
- Previous experience in operational procurement – purchase order management
- Strong communication and people management skills, especially in an international environment
- Excellent analytical thinking — ability to dive deep into data, draw conclusions, and propose clear actions
- Attention to detail and a high level of accuracy
- Ability to react quickly, prioritise tasks effectively, and remain calm under pressure
- Proactive and growth-oriented mindset with the ability to adapt to continuous development
- Strong knowledge of other MS Office tools (Excel, Word, PowerPoint, Outlook)
- Experience with SLIM4 is considered an advantage
- Experience with ERP systems such as iScala or SAP is a plus
- Very good English (B2) language skills, both spoken and written, for communication with colleagues and cooperation partners abroad; fluency in Latvian
Tu iegūsi:
The company offers:
- interesantu un dinamisku darbu modernā un starptautiskā uzņēmumā, kas nemitīgi aug un attīstās;
- apmācības, uzsākot darbu, kā arī profesionālās izaugsmes iespējas;
- pieredzējušu, aizrautīgu un profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā un komandas saliedēšanās pasākumus;
- mēneša atalgojumu EUR 2500 bruto;
- visas sociālās garantijas un stabilu atalgojumu vienmēr laikā;
- veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
- visu nepieciešamo tehnisko aprīkojumu veiksmīgai darba ikdienai;
- darba vietu birojā Granīta ielā 17, Rumbulā.
- An exciting and dynamic role in a modern, international company that’s constantly evolving and growing
- Thorough onboarding and ongoing professional development opportunities to help you thrive
- Support of experienced, passionate, and professional colleagues — plus regular team-building events to keep the team spirit strong
- A monthly gross salary of EUR 2500
- All social guarantees and a stable salary – always paid on time
- Health and accident insurance from the first day with ANTALIS
- All the tech tools you’ll need to succeed
- A comfortable and well-equipped office space at Granita Street 17, Rumbula
Ja šis piedāvājums Tevi ir uzrunājis, sūti CV (angļu valodā) un pievienojies ANTALIS Grupai!
If this sounds like the opportunity you’ve been looking for, send us your CV (in English) and become a part of the ANTALIS Group!
Ticam, ka ANTALIS Grupas panākumu atslēga ir darbinieku ieguldījums un izaugsme. ANTALIS ir kompetents un pieredzējis kolektīvs, kurā ikviens darbinieks ir svarīgs. Uzņēmumā tiek veicināta iekļaujoša darba vide un viedokļu dažādību. ANTALIS mērķis ir ieguldīt individuālos talantos, stiprināt sadarbību visā organizācijā un radīt atbalstošu vidi, kurā darbinieki var attīstīties un augt.
We believe that the key to the success of the ANTALIS Group lies in the development and commitment of employees. It is a competent and experienced team where everyone is vital to ANTALIS’s business and overall performance, fostering an inclusive work environment that encourages different perspectives. With ANTALIS, it’s about investing in individual talents, strengthening collaboration across the organisation and creating an empowering environment where all employees can thrive and grow.
Piesakot savu kandidatūru amata konkursam, jūsu dati būs pilnīgi konfidenciāli un tiks nodoti tikai konkursa rīkotājam. Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, potenciālais darbinieks (datu subjekts) saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem tiesību aktiem piekrīt iesniegto personas datu glabāšanai SIA "WorkingDay Latvia" datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Savu piekrišanu datu apstrādei potenciālais darbinieks var atsaukt rakstveidā.
When applying for a vacancy, your data will be kept strictly confidential and will be transferred only to the potential employer who has announced the vacancy. By sending your CV and applying for the vacancy, the potential employee (data subject) agrees to store the submitted personal data in the database of SIA “WorkingDay Latvia” in accordance with laws regulating personal data protection. The purpose of data storage is the use and processing of data for recruitment purposes in various recruitment vacancies. The potential employee is entitled to withdraw his/her consent in writing.
Papildu informāciju var sniegt Inese Trankale
Tālrunis: +371 28792343
E-pasts: inese.trankale@workingday.lv
You can obtain additional information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reģ. Nr. 40003793545
Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011
Papildu informāciju var sniegt Inese Trankale
Tālrunis: +371 28792343
E-pasts: inese.trankale@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reģ. Nr. 40003793545
Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011
You can obtain more information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011