Job Agent
Receive new job offers to your e-mail based on your preferences
Administratīvā un finanšu atbalsta speciālists/-e
Administrative and Finance Support Specialist
WorkingDay Latvia klients – Ramirent ir vadošais būvtehnikas nomas pakalpojumu sniedzējs, kas piedāvā aprīkojumu būvniecības un citu nozaru uzņēmumiem. Ramirent ir ilggadēja pieredze, plašs augstas kvalitātes iekārtu klāsts un teicama apkalpošana. Esot vadošais spēlētājs Latvijas būvtehnikas nomas tirgū uzņēmums veicina pozitīvu, atbalstošu un inovatīvu darba vidi.
Ramirent meklē entuziastisku, organizētu un uz detaļām orientētu kolēģi, kas pievienotos tās dinamiskajai komandai kā Administratīvā un finanšu atbalsta speciālists/-e.
A client of WorkingDay Latvia – Ramirent is a leading service company offering equipment rental for construction and many other industries. Ramirent offers years of experience, wide range of high-quality rental equipment and smooth service. As a leading player in the Latvian construction equipment rental market, they are dedicated to fostering a positive, supportive, and innovative work environment.
The company is looking for an enthusiastic, organized and detail-oriented colleague to join their vibrant team as a Administrative and Finance Support Specialist.
Šajā amatā:
In this role:
Jums būs būtiska loma, sniedzot atbalstu tās vadības un finanšu komandām, vienlaikus nodrošinot netraucētu un efektīvu biroja darbību.
You will play a crucial part in supporting Management and Finance teams while ensuring smooth and efficient office operations
Jūsu atbildībā būs:
Your responsibilities:
- organizēt biroja ikdienas darbu un veicināt sadarbības kultūru un pozitīvu darba vidi;
- ikdienā sadarboties ar kredītu kontrolieri un pārdošanas komandu, palīdzot uzturēt un atjaunināt klientu datubāzi un nodrošināt netraucētu saziņu starp kolēģiem un klientiem par kredītu pārvaldības jautājumiem;
- sagatavot dažādus dokumentus, piemēram, vēstules, līgumus un atskaites, kā arī tulkot iekšējo dokumentāciju angļu un latviešu valodās;
- pārvaldīt uzdevumus, kas saistīti ar uzņēmuma zīmolvedību un cilvēkresursiem, koordinēt komandas pasākumus, sanāksmes un apmācības;
- sadarboties ar vadības komandu, sniedzot atbalstu komandas locekļiem vajadzības gadījumā.
- You will organise office operations, facilitate smooth workflows, and contribute to a collaborative culture and positive workplace
- You are a daily partner to the credit controller and sales team to help monitor and update the customer database (in Business Central) and ensure smooth communication between colleagues and customers regarding credit management topics
- Your responsibilities will include drafting and preparing various documents, such as letters, contracts and reports, as well as translating internal documentation between English and Latvian
- You will manage tasks related to company branding and HR, and coordinate team events, meetings, and training sessions
- Additionally, you will collaborate with the management team, assist team members as needed
Mēs meklējam:
We are looking for:
Mēs meklējam proaktīvu kolēģi ar lieliskām komunikācijas, izaicinājumu risināšanas un komandas sadarbības prasmēm, kurš/-a vēlas mācīties! Šajā amatā Jums jābūt elastīgam/-ai, pašpietiekamam/-ai, labi organizētam/-ai un aizrautīgam/-ai, lai sniegtu izcilu servisu. Būtiska būs Jūsu spēja veikt vairākus darba uzdevumus un spēja pielāgoties dažādiem izaicinājumiem.
Augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai saistītā jomā palīdzēs Jums gūt panākumus šajā amatā. Būtiska ir prasme strādāt ar datoru, jo īpaši izmantojot MS Office. Iepriekšēja pieredze darbā ar pārvaldības sistēmu Microsoft Dynamics 365 Business Central vai līdzīgu tiks uzskatīta par priekšrocību. Mums ir nepieciešamas labas mutiskās un rakstiskās zināšanas latviešu valodā.
Proactive colleague with excellent communication, problem-solving, and teamwork skills who is eager to learn! In this role, you should be resilient, self-sufficient, well-organized, and passionate about delivering outstanding service. Your ability to multitask and adapt to various challenges will be essential.
An educational background in Economics, Finance, or a related field will help you succeed in this role. Proficiency in computer skills, particularly MS Office, is essential. Previous experience with Microsoft Dynamics 365 Business Central or similar business software is considered an advantage. We require strong verbal and written communication skills in Latvian.
Mēs piedāvājam:
We offer:
- konkurētspējīgu bruto algu EUR 1500 – 1800 mēnesī, ņemot vērā Jūsu pieredzi un prasmes;
- aizraujošu un izaicinājumiem bagātu darbu starptautiskā un dinamiskā vidē;
- personīgās un profesionālās izaugsmes iespējas;
- draudzīgu komandu un motivējošu darba vidi;
- plašus sociālos bonusus, t.sk. veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;
- modernu, ergonomisku biroju, kas veidots Jūsu ērtībām.
- A competitive gross salary of EUR 1500 – 1800 monthly, based on your experience and skills
- An exciting and challenging role within an international and dynamic environment
- Opportunities for personal and professional development
- Friendly team and motivating work environment
- Extensive social benefits, including health and accident insurance after the probationary period
- A modern, ergonomic office designed for your comfort
Lai pieteiktos, CV lūdzam sūtīt sadaļā Pieteikties!
To apply, please send your CV in section Pieteikties!
Piesakot savu kandidatūru amata konkursam, jūsu dati būs pilnīgi konfidenciāli un tiks nodoti tikai konkursa rīkotājam. Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, potenciālais darbinieks (datu subjekts) saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem tiesību aktiem piekrīt iesniegto personas datu glabāšanai SIA "WorkingDay Latvia" datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Savu piekrišanu datu apstrādei potenciālais darbinieks var atsaukt rakstveidā.
When applying for a vacancy, your data will be kept strictly confidential and will be transferred only to the potential employer who has announced the vacancy. By sending your CV and applying for the vacancy, the potential employee (data subject) agrees to store the submitted personal data in the database of SIA “WorkingDay Latvia” in accordance with laws regulating personal data protection. The purpose of data storage is the use and processing of data for recruitment purposes in various recruitment vacancies. The potential employee is entitled to withdraw his/her consent in writing.
You can obtain additional information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv
You can obtain additional information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011
Lai pieteiktos, CV lūdzam sūtīt sadaļā Pieteikties!
To apply, please send your CV in section Pieteikties!
You can obtain additional information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reģ. Nr. 40003793545
Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011
You can obtain more information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011