
Darba aģents
Saņem sev aktuālus darba piedāvājumus savā e-pastā

Finanšu kontrolieris/-e
Financial Controller
WorkingDay Latvia klients – HOLSHIP ir dinamisks un mūsdienīgs loģistikas un kravu pārvadājumu uzņēmums, kas šobrīd paplašina komandu. Uzņēmums dibināts Dānijā 1967. gadā ar nosaukumu Holbæk Shipping & Spedition A/S un gadu gaitā ievērojami audzis, izveidojot pārstāvniecības visās Skandināvijas un Baltijas valstīs.
Mūsdienās HOLSHIP piedāvā plašu pakalpojumu klāstu – gaisa, jūras, autotransporta un dzelzceļa kravu pārvadājumus, uzņēmuma apgrozījums sasniedz aptuveni 70 miljonus EUR.
Ar 100 darbiniekiem septiņās valstīs HOLSHIP īpašu vērtību piešķir radošiem un pieredzējušiem profesionāļiem, kas veido uzņēmuma panākumu pamatu. Uzņēmumam turpinot attīstību, tas meklē Finanšu kontrolieri, kurš/-a pievienotos komandai Latvijā un uzņemtos atbildību par nozīmīgiem grupas finanšu procesiem.
A client of WorkingDay Latvia – HOLSHIP, a dynamic and modern freight forwarding and logistics company, is currently looking to expand its team. Established in Denmark in 1967 under the name Holbæk Shipping & Spedition A/S, the company has grown significantly, with a presence across the Scandinavian and Baltic countries.
Today, HOLSHIP offers a wide range of services, including air, sea, road, and rail freight forwarding, and operates with a turnover of approximately 70 million EUR.
With a dedicated team of 100 employees across seven countries, HOLSHIP values the creative and experienced individuals who drive the company’s success. As the company continues to grow, we are looking for a Financial Controller to join the HOLSHIP team in Latvia and oversee key financial processes for the group.
Nepieciešamā kvalifikācija:
Skills and qualifications:
- vismaz 2-3 gadu pieredze finanšu kontroliera/-es, grāmatveža/-des vai līdzīgā amatā starptautiskā uzņēmumā;
- pieredze lielā grāmatvedības / audita uzņēmumā, biznesa pakalpojumu centrā (Shared Service Center) vai darbā ar Ziemeļvalstu tirgiem tiks uzskatīta par priekšrocību;
- pieredze sadarbībā ar ārējiem auditoriem, nodrošinot revīzijas procesu un atbilstību finanšu prasībām pārskatu slēgumu periodos;
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, somu valodas zināšanas kā liela priekšrocība, komunikācijai ar Grupas kolēģiem, sadarbības partneriem un klientiem Skandināvijā;
- zināšanas par grāmatvedības principiem (piemēram, SFPS) un to praktiska pielietošana finanšu procesos;
- analītiskās prasmes un augsts Excel prasmju līmenis finanšu analīzei un secinājumiem;
- augstākā izglītība finanšu, grāmatvedības, ekonomikas vai līdzīgā jomā.
- At least 2-3 years of experience in financial controlling, accounting or a similar role in an international company
- Experience in a large accounting/audit firm, shared service center, or working with Nordic markets is considered an advantage
- Experience ensuring audit and compliance process, working closely with external audit partners during monthly, quarterly, or annual closings
- Excellent command of English, Finnish language skills as a strong advantage, for communication with Group colleagues, partners, and clients in Scandinavia
- Knowledge of accounting principles (such as IFRS) and practical application in financial processes
- Analytical skills and advanced proficiency in Excel for financial analysis and insights
- A degree in Finance, Accounting, Economics or a related field
Galvenie darba pienākumi:
Key responsibilities:
- nodrošināt iekšējās kontroles ievērošanu un atbilstību Grupas finanšu politikai;
- atbalstīt ikmēneša un gada noslēguma procesus, nodrošinot savlaicīgu un precīzu finanšu atskaišu sagatavošanu;
- piedalīties ārējo auditu organizēšanā un ar laiku pārņemt pilnu atbildību par auditu koordinēšanu;
- veicināt finanšu procesu harmonizēšanu un standartizēšanu visā Grupā;
- veikt iekšējās kontroles pārbaudes un atbilstības izvērtējumus, nodrošinot atbilstību normatīvajiem aktiem un finanšu standartiem;
- pārskatīt ikmēneša finanšu atskaites, lai pārliecinātos par to precizitāti un pilnīgumu;
- pastāvīgi uzraudzīt un izvērtēt iekšējās kontroles vidi, izstrādājot un īstenojot rīcības plānus risku mazināšanai;
- sagatavot ad hoc finanšu analīzes un pārskatus, atbalstot vadību strateģisko lēmumu pieņemšanā.
- Ensure adherence to internal controls and compliance with group finance policies
- Support monthly and annual closing processes, ensuring timely and accurate financial reporting
- Assist in managing external audits to gradually take full responsibility for audit coordination
- Contribute to the harmonization and standardization of financial processes across the group
- Conduct internal control reviews and compliance checks to ensure alignment with relevant financial regulations and standards
- Review monthly financial reports for accuracy and completeness
- Continuously assess and monitor the internal control environment; propose and implement action plans to mitigate financial risks
- Prepare ad hoc financial analyses and reports to support management in strategic decision-making
Uzņēmums piedāvā:
Company offers:
- pozitīvu uzņēmuma kultūru ar lielisku komandas dinamiku
- draudzīgu un atbalstošu kolēģu atbalstu;
- mēneša atalgojumu no EUR 2500 – 3500 bruto, balstoties uz Tavām zināšanas un pieredzi;
- veselības apdrošināšanu un apmaksātas telefonsarunas;
- profesionālās attīstības iespējas augošā uzņēmumā;
- daļēji attālinātas darba iespējas un elastīgu darba laiku.
- A positive company culture with excellent team dynamics
- Support from friendly and collaborative colleagues
- A monthly gross salary in the range of EUR 2500 – 3500, depending on your knowledge and experience
- Health insurance and covered mobile phone expenses
- Opportunities for professional growth within a growing company
- Partially remote work options and flexible working hours
Lai pieteiktos, CV lūdzam sūtīt sadaļā Pieteikties!
To apply, please send your CV in section Pieteikties!
Piesakot savu kandidatūru amata konkursam, jūsu dati būs pilnīgi konfidenciāli un tiks nodoti tikai konkursa rīkotājam. Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, potenciālais darbinieks (datu subjekts) saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem tiesību aktiem piekrīt iesniegto personas datu glabāšanai SIA "WorkingDay Latvia" datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Savu piekrišanu datu apstrādei potenciālais darbinieks var atsaukt rakstveidā.
When applying for a vacancy, your data will be kept strictly confidential and will be transferred only to the potential employer who has announced the vacancy. By sending your CV and applying for the vacancy, the potential employee (data subject) agrees to store the submitted personal data in the database of SIA “WorkingDay Latvia” in accordance with laws regulating personal data protection. The purpose of data storage is the use and processing of data for recruitment purposes in various recruitment vacancies. The potential employee is entitled to withdraw his/her consent in writing.
Papildu informāciju var sniegt Inese Jušvajeva
Tālrunis: +371 29184433
E-pasts: inese.jusvajeva@workingday.lv
You can obtain additional information by contacting Inese Jušvajeva
Phone: +371 29184433
E-mail: inese.jusvajeva@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reģ. Nr. 40003793545
Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011
Lai pieteiktos, CV lūdzam sūtīt sadaļā Pieteikties!
To apply, please send your CV in section Pieteikties!
Papildu informāciju var sniegt Inese Jušvajeva
Tālrunis: +371 29184433
E-pasts: inese.jusvajeva@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reģ. Nr. 40003793545
Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011
You can obtain more information by contacting Inese Jušvajeva
Phone: +371 29184433
E-mail: inese.jusvajeva@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011