draugiem.lv
     
Publicēšanas datums: 22.02.2018




WorkingDay Latvia klients ir starptautisks uzņēmums Royal Canin, kas 50 gadus darbojas dzīvnieku veselīga uztura jomā un ir kļuvis par nozīmīgāko suņu un kaķu barības ražotāju.

Balstoties uz zināšanām par dzīvniekiem, ko papildina dzīvnieku audzētāju, uztura speciālistu, veterinārārstu un līdzīgu profesionāļu pieredze, kā arī pētījumi sadarbībā ar zinātniekiem, uzņēmums nepārtraukti pilnveido un piedāvā uztura risinājumus, kas labāk piemēroti kaķu un suņu specifiskajām vajadzībām, ļaujot tiem dzīvot ilgāk un labāk.

Ja Tevi uzrunā Royal Canin zīmola vērtības, esi gaidīts/-a Royal Canin komandā kā


KLIENTU SERVISA SPECIĀLISTS/-E darbam pa tālruni

Vēlamies aicināt komandā kolēģi ar:

  • teicamām komunikācijas prasmēm latviešu, krievu un angļu valodā;
  • iepriekšēju pieredzi pārdošanā un/vai klientu apkalpošanā pa tālruni;
  • gatavību katrā telefonsarunā klientam piedāvāt vairāk (piepārdošana);
  • izpratni par kvalitatīvu klientu servisu, atbildot uz telefonzvaniem un e-pastiem;
  • precizitāti un augstu atbildības sajūtu, veicot pasūtījumu pieņemšanu;
  • izpratni par pasūtījumu administrēšanu un norēķiniem;
  • vēlmi mācīties un apgūt daudz jauna par plašu produktu klāstu;
  • labām datorprasmēm (MS Office).

  • Tev mēs uzticēsim:

  • uzturēt aktīvu komunikāciju ar klientiem attālināti un veikt produktu tirdzniecību pa tālruni;
  • konsultēt klientus par produktu daudzveidību, piegādes nosacījumiem;
  • pieņemt un reģistrēt pasūtījumus sistēmā;
  • nodrošināt pasūtījumu apstrādi raitā un efektīvā veidā;
  • nodrošināt augstu klientu apkalpošanas kultūru un servisu.

  • Tavi ieguvumi, strādājot Royal Canin komandā:

  • iespēju strādāt lielā, starptautiskā uzņēmumā ar profesionāliem produktiem, ko atzīst mājdzīvnieku īpašnieki visā pasaulē;
  • nepieciešamās apmācības, uzsākot darbu;
  • personiskās un profesionālās izaugsmes iespējas;
  • konkurētspējīgu atalgojumu, kas būs balstīts uz Tavu pieredzi un darba rezultātu;
  • sociālās garantijas un pievilcīgu papildus labumu grozu;
  • kolēģu atbalstu ikdienas darbā, lai kopīgi sasniegtu uzņēmuma nospraustos mērķus;
  • tas viss — mūsdienīgā birojā Rīgas centrā.


  • Lai pieteiktos, lūdzam sūtīt CV (angļu valodā) Jolantai Saukānei:
    E-pasts: jolanta.saukane@workingday.lv
    Tālrunis papildus informācijai:+371 26137153

    WorkingDay Latvia
    Tērbatas iela 53-10
    Rīga, LV-1011
    Reģ.nr. 40003793545
    Licences nr.18/2009
    Izdota : NVA, 02.09.2009.
     
    Piesakot savu kandidatūru amata konkursam, Jūsu dati būs pilnīgi konfidenciāli un tiks nodoti TIKAI konkursa rīkotājam.
    Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci potenciālais/ā darbinieks/ce, jeb datu subjekts saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem tiesību aktiem piekrīt iesniegto personas datu glabāšanai SIA "WORKINGDAY LATVIA" datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Ja potenciālais/ā darbinieks/ce vēlas, lai viņa/as personas dati tiktu izmantoti tikai konkrētajai vakancei, lūdzam to norādīt rakstveidā. Savu piekrišanu datu apstrādei potenciālais/a darbinieks/ce var atsaukt rakstveidā.


    Piesakieties šeit, ja esat reģistrēts/a lietotājs/a (CV ir WorkingDay datubāzē)
    Piesakieties šeit, ja neesat reģistrēts/a lietotājs/a
    Parsūtīt vakanciwww.workingday.lv/lv/vakances/biz/royal-canin/klientu-servisa-specialists-e-(darbam-pa-talruni)/20157&NoButtons=true&popup=1