Turpinot lietot mājas lapu www.workingday.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk šeit >>.

Latviski   |   English

Autorizēties

Karjerai

10 minūšu ilgs vingrojumu komplekss birojam

10 minūšu ilgs vingrojumu komplekss birojam

Biroja darbiniekiem ir viens no kaitīgākajiem darbiem tieši dēļ mazkustīguma. Tāpēc fizioterapeiti iesaka vismaz reizi stundā piecelties un izkustēties. Bet ideālā variantā, reizi dienā atvēlēt arī 10 minūtes šim vingrojumu kompleksam.

Ko potenciālais darba devējs nevēlas redzēt savos darbiniekos?

Ko potenciālais darba devējs nevēlas redzēt savos darbiniekos?

Lai darba intervija noritētu veiksmīgi, viss lielā mērā atkarīgs no atbilstības konkrētajam amatam un tavas personības. Lai tas intervijā nepieklibotu, "Business Insider" eksperti izvirzījuši pāris paradumus un īpašības, kas tavu izcilo sniegumu var aizēnot.

Kā uzlabot attiecības ar darba devēju, neiemantojot lišķa statusu?

Kā uzlabot attiecības ar darba devēju, neiemantojot lišķa statusu?

Labas attiecības kolektīvā ir svarīgas. Bet tās būtiski veidot ne tikai ar kolēģiem, bet zināmā līmenī arī ar priekšniecību. Lai neiemantotu nelabvēlīgu slavu, cenšoties iepatikties savai vadībai, šoreiz, pateicoties "Forbes" izvirzītajiem padomiem, piedāvājam veidus, kā uzlabot attiecības ar darba devēju un viņam iepatikties, neiemantojot lišķa statusu.

8 stundas dienā, 1910 stundas gadā... tā mēs izdegam

8 stundas dienā, 1910 stundas gadā... tā mēs izdegam

«Man nav laika,» - šī noteikti ir viena no mūsu iemīļotākajām frāzēm, kuru ērti izmantojam dažādās neveiklās dzīves situācijās - kad negribas runāt ar vīramāti, kad jāiet uz garlaicīgu pasākumu, kad jau piekto reizi esat atcēlis tikšanos ar senu draugu, jo gribas skatīties «Troņu spēles». Varētu šķist, ka frāze «man nav laika» piešķir svarīgumu, norāda, ka jums ir darbs un jūs esat «sabiedrības dvēsele» kādā citā sabiedrībā, kur nav klātesošā objekta, kuram atsakāt savu klātbūtni.

Par ko darbā labāk nerunāt?

Par ko darbā labāk nerunāt?

Uzturēt labas attiecības ar kolēģiem ir ļoti svarīgi, jo ar viņiem tiek pavadīta teju vai lielākā dienas daļa. Taču, kā izveidot veiksmīgas attiecības ar citiem darbiniekiem, sarunu laikā neieslīgstot dažādās detaļās par personīgo dzīvi? "Business Insider" eksperti atklāj tēmas, par kurām ar kolēģiem labāk nerunāt nemaz.

    Rakstu skaits lapā:    
Jūsu pārlūks natbalsta SVG datņu parādīšanu



Iesakām