Turpinot lietot mājas lapu www.workingday.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk šeit >>.

Latviski   |   English

Autorizēties

Karjerai

Nepatikšanu valgos: piecas nepārdomātas rīcības, kas var radīt problēmas darbā

Nepatikšanu valgos: piecas nepārdomātas rīcības, kas var radīt problēmas darbā

Slinkums, neizdarība un nepiemērotība konkrētajam amatam ir tikai daži no iemesliem, kāpēc var nākties atvadīties no esošās darba vietas. Problēmas var radīt arī pavisam ikdienišķas, šķietami nevainīgas kļūdas, kuras vadībai var nešķist saistošas. Lai gan katra uzņēmuma politika ir atšķirīga, kopīgas paralēles ir velkamas – šoreiz iepazīstinām ar piecām darbībām un izpausmēm, kuras var priekšniekā raisīt šaubas par tavu piemērotību.

Vīrietim - karjera vai ģimene? Mīts!

Vīrietim - karjera vai ģimene? Mīts!

Tie kritēriji, pēc kuriem sabiedrībā vērtē vīrieti, pēdējo divdesmit, trīsdesmit gadu laikā nav mainījušies, ir pārliecināts psihologs Mihails Labkovskis. Šī šķietamā stabilitāte gan ne pie kā laba nav novedusi, teic eksperts un piedāvā savu skatījumu par dažādiem scenārijiem un to, cik melīga ir izvēle starp karjeru un ģimeni.

Labas manieres atver arī tās durvis, kuras ar izcilu izglītību vien paliktu slēgtas

Labas manieres atver arī tās durvis, kuras ar izcilu izglītību vien paliktu slēgtas

Katrs no mums vismaz reizi mūžā ir saņēmis e-pastu, kas licis saraukt uzacis vai pat sašust. Tāpat arī nīkšana, kamēr virtuālās sanāksmes vietnei pieslēgsies kolēģi - kavētāji, neuzlabo attiecības un noskaņojumu darbā. Kādēļ cilvēki nerēķinās ar citu laiku un ir aizmirsuši par pieklājību? Vai biznesa etiķete un prasmes ir palikušas pagātnē?

Prasme būt labam darbiniekam – jauns domāšanas veids

Prasme būt labam darbiniekam – jauns domāšanas veids

Daudz uzmanības tiek pievērsts tam, kas nepieciešams, lai būtu līderis un vadītājs. Taču līderiem un vadītājiem vajag labus darbiniekus. Ir neskaitāmas grāmatas un mācību kursi, kas palīdz kļūt par labākiem līderiem un vadītājiem. Tomēr ir maz grāmatu un kursu, kas māca būt labam darbiniekam. Prasme būt labam darbiniekam ir TMI jēdziens, kas uzdod jautājumu „Kas nepieciešams, lai būtu labs darbinieks?" Prasme būt labam darbiniekam ir rīcība, kas nes labumu mums pašiem, mūsu komandai un organizācijai. Prasmei būt labam darbiniekam ir trīs svarīgi aspekti: atbildība, lojalitāte un iniciatīva.

5 stratēģijas sevis motivēšanai

5 stratēģijas sevis motivēšanai

Darbinieku motivācija mūsdienās ir aktuāla tēma cilvēkresursu jomā, un ne velti. Cilvēkresursu vadītāji rūpīgi strādā pie plāniem šī jautājuma risināšanai, jo labi apzinās, ka motivācija nosaka darba ražīgumu. Lielākā daļa pētījumu apskata šo tēmu no šādas puses: kas jādara vadītājiem/ uzņēmumiem/ cilvēkresursu vadītājiem, lai motivētu savu darbaspēku? Secinājumi parasti ir uzticēšanās un pilnvarošana pretstatā izrīkošanai un kontrolei, caurskatāmība un reāllaika atsauksmju sniegšana, elastīgums un pielāgošanās pieaugošajam mileniāļu īpatsvaram, kā arī vissvarīgākais: likt darbiniekiem just, ka viņu darbam ir JĒGA.

    Rakstu skaits lapā:    
Jūsu pārlūks natbalsta SVG datņu parādīšanu



Iesakām