Turpinot lietot mājas lapu www.workingday.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk šeit >>.

Latviski   |   English

Autorizēties

Karjerai

Prasme būt labam darbiniekam – jauns domāšanas veids

Prasme būt labam darbiniekam – jauns domāšanas veids

Daudz uzmanības tiek pievērsts tam, kas nepieciešams, lai būtu līderis un vadītājs. Taču līderiem un vadītājiem vajag labus darbiniekus. Ir neskaitāmas grāmatas un mācību kursi, kas palīdz kļūt par labākiem līderiem un vadītājiem. Tomēr ir maz grāmatu un kursu, kas māca būt labam darbiniekam. Prasme būt labam darbiniekam ir TMI jēdziens, kas uzdod jautājumu „Kas nepieciešams, lai būtu labs darbinieks?" Prasme būt labam darbiniekam ir rīcība, kas nes labumu mums pašiem, mūsu komandai un organizācijai. Prasmei būt labam darbiniekam ir trīs svarīgi aspekti: atbildība, lojalitāte un iniciatīva.

5 stratēģijas sevis motivēšanai

5 stratēģijas sevis motivēšanai

Darbinieku motivācija mūsdienās ir aktuāla tēma cilvēkresursu jomā, un ne velti. Cilvēkresursu vadītāji rūpīgi strādā pie plāniem šī jautājuma risināšanai, jo labi apzinās, ka motivācija nosaka darba ražīgumu. Lielākā daļa pētījumu apskata šo tēmu no šādas puses: kas jādara vadītājiem/ uzņēmumiem/ cilvēkresursu vadītājiem, lai motivētu savu darbaspēku? Secinājumi parasti ir uzticēšanās un pilnvarošana pretstatā izrīkošanai un kontrolei, caurskatāmība un reāllaika atsauksmju sniegšana, elastīgums un pielāgošanās pieaugošajam mileniāļu īpatsvaram, kā arī vissvarīgākais: likt darbiniekiem just, ka viņu darbam ir JĒGA.

Kad darbs nesagādā gandarījumu.

Kad darbs nesagādā gandarījumu.

Vai ik svētdienu tevi pārņem nelabums, iedomājoties, ka jau rīt jādodas uz darbu? Vai tajā, ko tu dari, nesaredzi jēgu? Iedvesmojoties no "The Everygirl", izvirzījām iemeslus, kāpēc tu varētu justies "iestrēgusi" savā tagadējā amatā.

Kā atgriezties darbā pēc ilgstošas pauzes?

Kā atgriezties darbā pēc ilgstošas pauzes?

Katram darba meklētājam ir savi iemesli, kāpēc tiek pārtrauktas darba gaitas ilgstošākā laika posmā – kāds dodas bērna kopšanas atvaļinājumā, cits novērojis izdegšanas pazīmes. Tomēr atgriešanās pēc garākas pauzes var radīt neskaitāmus jautājumus, piemēram, vai mani sagaida mazāka alga? Portāls "Reader's Digest", iesaka deviņus norādījumus, kas palīdzēs veiksmīgāk un pārliecinošāk atgriezties darbā.

Frāzes, kuras nevajadzētu teikt darba devējam

Frāzes, kuras nevajadzētu teikt darba devējam 2

Sarunās ar priekšniecību vienmēr jāsaglabā profesionālisms, tāpēc reizēm labāk mēli paturēt aiz zobiem, lai neatgriezeniski nesabojātu attiecības. Svarīgi noteikti ir būt arī atklātam un godīgam darbiniekam, taču savs viedoklis jāizsaka par konkrētām tēmām, jāizpauž viss, kas uz sirds. Iedvesmojoties no "Reader's Digest" ekspertu viedokļiem, piedāvājam dažādu frāžu apkopojumu, kuras komunikācijā ar darba devēju neizmantot.

    Rakstu skaits lapā:    
Jūsu pārlūks natbalsta SVG datņu parādīšanu



Iesakām