Turpinot lietot mājas lapu www.workingday.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk šeit >>.

Latviski   |   English

Autorizēties

Biznesam

Darba intervija un uzņēmuma tēls 12


Uzņēmumi ik gadu tērē reklāmai un klientu apkalpošanas uzlabošanai pasakainas summas. Tādejādi tiek spodrināts uzņēmuma tēls sabiedrībā, veidota preču zīmes atpazīstamība un sasniegti daudzi citi mērķi. Bet tajā pašā laikā, ar potenciālajiem klientiem un sadarbības partneriem tiekas kāds cilvēks, par kura līdzdalību uzņēmuma tēla veidošanā, mārketinga departamentā bieži vien pat neiedomājas...

Es nedomāju, ka spēšu sastrādāties ar šo cilvēku! 2


“Es nedomāju, ka spēšu sastrādāties ar šo cilvēku!”...


Personāla atlase stereotipu važās
3


Darba devēju un darba ņēmēju attiecību skaidrojumā, vārds diskriminācija ir bieži dzirdēts. Dzimuma, vecuma, tautības un, Latvijā retāk sastopamā, rasu diskriminācija. Bet kas slēpjas aiz šīs tik nepatīkamās parādības? Kādi ir tās cēloņi? Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, nolēmu vērsties pie statistikas un zinātniskiem pētījumiem.


Jautājumi 20 minūšu intervijā


Parasti intervijai tev ir atvēlēts ierobežots laiks, kurā iekļaujoties, tev ir jāizvēlas - kuri no kandidātiem ir jāizvirza turpmākajai atlasei. Personāla atlases darbiniekam ir jābūt nevainojami profesionālam, jo no viņa lēmuma ir atkarīgs, vai amatam tiks piemeklēts visatbilstošākais kandidāts. Kļūdīšanās gadījumā, uzņēmumam tas var izmaksāt ļoti dārgi.


Kā radīt darbinieku lojalitāti?
4


Labs darbaspēks mūsdienu pasaulē ir kļuvis par svarīgāko sekmīgas konkurences atbalsta punktu. Slikts darbaspēks var sagraut biznesu; viduvēji darbinieki var padarīt uzņēmumu par nepamanāmu viduvējību. Savukārt, labi darbinieki var pat viduvēju biznesu pacelt spārnos.

    Rakstu skaits lapā:    
Jūsu pārlūks natbalsta SVG datņu parādīšanu



Iesakām