Karjeras akadēmija
Raksti un padomi par personāla vadīšanu, biznesu un karjeru
Birojs mājās: vai produktivitāte mazinās?
Vīrusa pandēmijas laiks ienesis savas korekcijas vairumā Latvijas uzņēmumu. Taču šis ir labs laiks ne tikai paātrinātai digitālo jaunievedumu – e-veikala, attālināto sapulču u.c. – ieviešanai savā uzņēmumā, bet arī savas darba vides un produktivitātes…
Seši rituāli, kas mājās palīdz saglabāt biroja sajūtu
Darbam mājās nepieciešama strukturēta pieeja, mērķu vienkāršošana, līdzīga rutīna kā birojā, iemaņas sava laika pārvaldīšanā, komunikācija un paradums laikus izslēgt datoru. Teju visi jaunuzņēmumi ir pārgājuši uz attālinātā darba modeli. To pieredze liecina, ka darbs…
Kā svinēt svētkus attālināti?
Pamazām esam pielāgojušies strādāt no mājām, tāpēc aktuālāks palicis jautājums – kā nosvinēt svētkus kopā, bet attālināti? Ielūdzam “LMT viedtelpā”, kur Mārtiņš Spuris atradis dažādus radošus veidus svētku svinēšanai!
Kā sagatavoties eSapulcei?
Prezentāciju meistars Kristaps Pētersons dalās ar ieteikumiem, kā vislabāk sagatavoties eSapulcei gan tās vadītājam jeb saimniekam, gan dalībniekiem. Kristaps pastāsta vairākus svarīgus attālinātās komunikācijas etiķetes principus un labo praksi. Kurš te ir saimnieks? Lai eSapulce…
10 padomi, kā uzlabot savu interneta CV
Veidojot savu CV, jāatceras viena būtiska nianse – CV jeb dzīvesgājums kalpo kā jūsu personības spogulis potenciālā darba devēja acīs. Tāpēc nepieciešams visas komponentes izkārtot saprotami un loģiski. Svarīgi, ka, attīstoties tehnoloģijām, palielinās arī e-prasmju…
Septiņi etiķetes baušļi e-pasta lietotājiem
Savulaik, kad vēstules tika rakstītas ar roku, cilvēki ievēroja visnotaļ stingru etiķeti, taču arī tagad, elektroniskās saziņas ērā, zināmu normu ievērošana nav mazāk svarīga. Nenovērtē etiķeti par zemu, it sevišķi, ja sūti motivācijas vēstuli potenciālajam…
LinkedIn profils – tavs 21. gs. CV
Mēs ticam, ka panākumu atslēga, bieži vien ir spēja būt īstajā vietā un īstajā laikā. Tomēr mūsdienu tehnoloģiju laikmetā, ne vienmēr šī perfektā laika un vietas sakritība ir jāuztver burtiski, citkārt tieši reprezentējošs tēls interneta…
Kā pareizi izteikt sūdzību, neradot konfliktu
Vai tev ir kādreiz gadījies nonākt domstarpībās ar kolēģi un sadusmoties uz viņu, jo viņš ir pieļāvis kādu kļūdu? Kaut kas nebija īsti pareizi, vai ne? Katru reizi, kad kaut kas tāds ar tevi notiek…
Draudzīga gaisotne paaugstina darba efektivitāti
Darbā mēs pavadām aptuveni 1800 stundu gadā – veiksmīgi un laimīgi darbinieki ir svarīgs pamats patīkamai darba atmosfērai. Pētījumi pierāda, ka šādi darbinieki ir radošāki un inovatīvi – kas ietekmē ne tikai uzņēmumu, bet arī…
Temati, par kuriem nekad nerunāt ar savu vadītāju
Būt labās un draudzīgās attiecībās ar savu tiešo vadītāju var būt itin lieliski, it īpaši, ja ikdienišķo darba dienas rutīnu šādu attiecību uzturēšana padara daudz patīkamāku. Tomēr jūsu tiešais vadītājs ir un paliek vadītājs, lai…
Pirmo reizi kopš pandēmijas sākuma novērojams neliels bezdarba sarukums
Kopš marta beigām, parādoties Covid-19, bezdarbs strauji pieauga, tomēr tagad, vadoties pēc operatīvajiem datiem, pirmo reizi novērojams neliels bezdarba sarukums, pavēstīja Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA) direktore Evita Simsone. Par to liecina arī NVA apkopotie dati…
Eksperts: motivāciju darbam var prasīt no vadītāja, bet mikroklimatu veido paši darbinieki
Kad jūti, ka ir uzkrājusies iekšēja spriedze – nomaini apstākļus. Izej pastaigāties, sarīko kafijas pauzi, atceries situāciju no savas dzīves, kad tu juties laimīgs. Esi emocionāli inteliģents – apzinies savu emocionālo stāvokli un mācies to…
- 1
- 2
- 3
- …
- 10
- Nākamā lapa »