
Job Agent
Receive new job offers to your e-mail based on your preferences

Mediju projektu direktors/-e Baltijā
Media Account Director Baltics
WorkingDay Latvia klients – MMS COMMUNICATIONS LATVIA, kas pārstāv vienu no pasaules lielākajām komunikācijas, mediju un mārketinga tehnoloģiju uzņēmumu grupām Publicis Groupe, aicina komandā Mediju projektu direktoru/-i Baltijā.
A client of WorkingDay Latvia – MMS COMMUNICATIONS LATVIA, representing one of the world’s largest communications, media, and marketing technology groups, Publicis Groupe – is looking for a Media Account Director Baltics.
Tava loma:
Your role:
Tu strādāsi ar vienu no lielākajiem reklāmdevējiem Baltijā – ar inovatīvu globālu tehnoloģiju zīmolu. Darbojoties Publicis Groupe Latvia vadītāja pakļautībā, Tu būsi daļa no vietējās vadības komandas, ietekmējot grupas stratēģiskos virzienus. Mēs sagaidām, ka Tu izmantosi iespēju īstenot nestandarta projektus ārpus mediju jomas, sadarbojoties ar citām grupas struktūrvienībām. Darbs starptautiskā matricas struktūrā ļaus Tev smelties iedvesmu no citām grupas komandām un tirgiem.
Kā Mediju projektu direktoram/-ei Baltijā Tev būs plaša autonomija gan lēmumu pieņemšanā, gan ieteikto risinājumu izstrādē klientam un komandai, lai īstenotu mediju plānus, nepārtraukti stiprinātu attiecības ar klientu un piesaistītu augstākā līmeņa talantus. Tavs uzdevums būs nodrošināt, lai klienta komanda vienmēr darbotos efektīvi un ienesīgi.
You will work with one of the largest advertisers in the Baltics, a renowned and innovative global technology brand. Reporting to the CEO of Publicis Groupe Latvia, you will be part of the local core management with an influence on the group’s strategic directions. We expect you will take the opportunity to carry out non-standard projects beyond the scope of media in collaboration with other units in the group. Working in the international matrix structure will allow you to draw inspiration from other units in the group and other markets.
As the Media Account Director Baltics, you will have high autonomy in actions and recommended solutions for clients and within the team to execute media account plans, continuously strengthen client relationships, and attract top talent to the account, ensuring it operates efficiently and profitably at all times.
Galvenie pienākumi:
Key responsibilities:
- uzturēt un attīstīt klientu attiecības, veicinot papildu pārdošanas iespējas;
- savlaicīgi risināt klientu jautājumus, iesaistot vietējos, reģionālos un globālos partnerus pēc nepieciešamības;
- sadarboties ar vietējiem klientu pārstāvjiem, lai uzlabotu biznesa procesus un stratēģijas;
- nodrošināt efektīvu komandas struktūru un darba plūsmu, lai sasniegtu rezultātus un pārsniegtu klientu gaidas;
- piedalīties nozīmīgās sanāksmēs, tostarp kampaņu, ceturkšņa un gada plānošanas sesijās, klientu apmierinātības analīzē un diskusijās;
- veicināt inovācijas, stratēģisko domāšanu un jaunas biznesa iespējas;
- uzņemties atbildību par kampaņas stratēģijas gala piedāvājumu klientiem;
- vadīt starpaģentūru sadarbību un koordinēt komandas;
- uzraudzīt un optimizēt komandu darbu, pielāgojoties klientu vajadzībām;
- ieteikt nepieciešamās izmaiņas komandās;
- iedvesmot komandas radošumam un inovatīvai domāšanai;
- izmantot uz risinājumiem orientētu pieeju klientu un komandas izaicinājumu risināšanai.
- Maintain and expand client relationships, identifying opportunities for upselling and cross-selling
- Address client issues promptly, engaging local, regional, and global stakeholders as needed
- Collaborate with local client leaders to enhance business processes and strategy
- Ensure the right team structure and workflows to drive results and exceed client expectations
- Participate in key meetings, including campaign, quarterly, and annual planning sessions, as well as client satisfaction analysis and discussions
- Drive innovation, thought leadership, and new business opportunities
- Take responsibility for the final campaign strategy proposal and client presentation
- Lead responses to network opportunities and assemble cross-agency teams
- Monitor team performance and reassign work as needed to optimize results
- Recommend team structure changes when necessary
- Inspire creativity and breakthrough thinking within teams
- Take a solutions-oriented approach to addressing client and team challenges
Prasības:
Qualifications:
- vairāk nekā 3 gadu pieredze mediju plānošanā, pirkšanā vai klientu vadībā;
- bakalaura grāds mārketingā, komunikācijās, biznesā vai līdzīgā jomā;
- ievērojama pieredze sarežģītu, starptautisku klientu attiecību pārvaldībā ļoti matricētā organizācijā ar spēju pārvaldīt vairākas ieinteresētās puses;
- pieredze klientu apkalpošanā, tostarp teicama izpratne par klientu vajadzībām un vēlmēm;
- spēja nodrošināt biznesa izaugsmi un rentabilitāti;
- interese par inovācijām un radošiem risinājumiem;
- spēja paredzēt un ātri novērtēt pastāvīgi mainīgās klientu vajadzības un atbilstoši pielāgot resursus un stratēģijas;
- teicamas rakstiskās un mutiskās komunikācijas, prezentācijas, organizatoriskās un analītiskās prasmes;
- izteiktas līdera dotības virzīt komandu, lai sasniegtu rezultātus;
- teicamas angļu valodas zināšanas ikdienas saziņai ar klientiem un komandu ārpus Latvijas.
- 3+ years of experience in media planning, buying, or account management
- At least a bachelor’s degree in Marketing, Communications, Business, or a related field
- Proven track record in managing complex multinational client relationships in a heavily matrixed organization with an unmatched ability to manage multiple key stakeholders
- Proven track record of client services including a superior understanding of client needs and expectations
- Demonstrated ability to deliver growth and profitability of client accounts
- Has a “finger on the pulse” for innovation and creative solutions
- Ability to anticipate and quickly assess continually changing client needs and adapt resources and strategies accordingly
- Excellent written and verbal communication, presentation, organizational, interpersonal and analytical skills
- Excellent leadership ability to drive the team to deliver results
- Proficiency in English for daily communication with clients and teams abroad
Kāpēc pievienoties Publicis Groupe:
Why Join Publicis Groupe:
- inovatīva kultūra: Tu būsi daļa no tālredzīgas aģentūru grupas, kas novērtē radošumu, inovācijas un uz cilvēku vērstu pieeju komunikācijā un mārketingā;
- globālā un lokālā ietekme: Tu strādāsi ar ievērojamu un inovatīvu globālo tehnoloģiju zīmolu, būtiski ietekmējot tā biznesa rezultātus;
- pašattīstība: Tev būs piekļuve Publicis Groupe “Marcel” platformai, kas ietver tūkstošiem vērtīgu kursu, apmācību, jaunāko AI rīku, kā arī sertifikācijas programmas un pētījumus;
- atalgojums: Tu saņemsi konkurētspējīgu atalgojumu EUR 3500 – 4300 bruto, izcilu veselības apdrošināšanu, apmaksātus mobilā telefona rēķinus, gada bonusu atkarībā no sasniegtajiem rezultātiem;
- WorkingWithCancer atbalsta programma: Tu iegūsi papildu apdrošināšanu, apmaksātas un neapmaksātas atvaļinājuma dienas, elastīgu darba režīmu un profesionāla psiholoģiskā atbalsta iespējas kritisku un ilgstošu saslimšanu gadījumā sev un saviem tuviniekiem.
- Innovative Culture: Be part of a forward-thinking agency that values creativity, innovation, and a human-centric approach to communication and marketing
- Global Impact: Work on the renowned and innovative global technology brand, making a tangible impact on their business outcomes
- Career Development: Have access to the Publicis Groupe “Marcel” platform which includes thousands of valuable courses and training and the latest AI tools, as well as access to certification programs, case studies and research
- Compensation: You will receive a competitive salary of EUR 3500 – 4300 gross, excellent health insurance, paid mobile phone bills, and an annual bonus based on achieved results
- WorkingWithCancer support program: You will receive additional insurance, paid and unpaid vacation days, flexible working hours, and professional psychological support for critical and long-term illnesses for yourself and your close family members
Par Publicis Groupe:
About Publicis Groupe:
Publicis Groupe ir jauna veida komunikācijas grupa, kur eksperti datu, zīmola, komunikācijas, mediju, e-komercijas, dizaina un ražošanas jomā strādā kā viena komanda un kopā palīdz klientiem izveidot spēcīgus zīmolus, pārveidot viņu mārketingu un uzvarēt platformu pasaulē.
Atkarībā no vajadzībām Publicis Groupe komanda var nodrošināt gan integrētus mārketinga risinājumus, gan atsevišķus pakalpojumus.
Publicis Groupe, kas tika dibināta 1926. gadā, šobrīd ir viena no pasaules līderiem biznesa un mārketinga transformācijā. Tā darbojas vairāk nekā 100 tirgos un tajā strādā vairāk nekā 100 000 cilvēku. Publicis Groupe galvenā mītne atrodas Elizejas laukos Parīzē. Latvijā Publicis Groupe pārstāv uzņēmums MMS COMMUNICATIONS LATVIA.
Publicis Groupe is a new type of communications group where experts in data, branding, communication, media, e-commerce, design, and production work as one team to help clients build strong brands, transform their marketing, and win in the platform world.
Depending on needs, the Publicis Groupe team can provide both – integrated marketing solutions and individual services.
Founded in 1926, Publicis Groupe is now one of the world leaders in business and marketing transformation. It operates in over 100 markets and employs more than 100,000 people. The headquarters of Publicis Groupe is located on the Champs-Élysées in Paris. In Latvia, Publicis Groupe is represented by MMS COMMUNICATIONS LATVIA.
Ja redzi šo kā lielisku profesionālo izaicinājumu, gaidīsim Tavu CV (angļu valodā) sadaļā Pieteikties!
If you see this as an excellent professional challenge, we will be looking forward to receiving your CV (in English)!
Piesakot savu kandidatūru amata konkursam, jūsu dati būs pilnīgi konfidenciāli un tiks nodoti tikai konkursa rīkotājam. Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, potenciālais darbinieks (datu subjekts) saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem tiesību aktiem piekrīt iesniegto personas datu glabāšanai SIA "WorkingDay Latvia" datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Savu piekrišanu datu apstrādei potenciālais darbinieks var atsaukt rakstveidā.
When applying for a vacancy, your data will be kept strictly confidential and will be transferred only to the potential employer who has announced the vacancy. By sending your CV and applying for the vacancy, the potential employee (data subject) agrees to store the submitted personal data in the database of SIA “WorkingDay Latvia” in accordance with laws regulating personal data protection. The purpose of data storage is the use and processing of data for recruitment purposes in various recruitment vacancies. The potential employee is entitled to withdraw his/her consent in writing.
You can obtain additional information by contacting Inese Jušvajeva
Phone: +371 29184433
E-mail: inese.jusvajeva@workingday.lv
You can obtain additional information by contacting Inese Jušvajeva
Phone: +371 29184433
E-mail: inese.jusvajeva@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011
Ja redzi šo kā lielisku profesionālo izaicinājumu, gaidīsim Tavu CV (angļu valodā) sadaļā Pieteikties!
If you see this as an excellent professional challenge, we will be looking forward to receiving your CV (in English)!
You can obtain additional information by contacting Inese Jušvajeva
Phone: +371 29184433
E-mail: inese.jusvajeva@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reģ. Nr. 40003793545
Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011
You can obtain more information by contacting Inese Jušvajeva
Phone: +371 29184433
E-mail: inese.jusvajeva@workingday.lv
WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011