hat

Job Agent

Receive new job offers to your e-mail based on your preferences

Iepirkumu speciālists/-e

Procurement Specialist

WorkingDay Latvia klients – Japānas grupas KPP Group Holdings Co. uzņēmums ANTALIS ir tirgus līderis Eiropā un Latīņamerikā B2B papīra un iepakojuma risinājumu izplatīšanā un viens no vadošajiem vizuālās komunikācijas materiālu un tehnikas izplatītājiem Eiropā.

ANTALIS darbojas 32 valstīs, nodarbina 4200 darbiniekus un nodrošina pakalpojumus vairāk nekā 100 000 klientiem. Latvijā ANTALIS darbojas vairāk nekā 30 gadus.

Ja esi gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlies attīstīt savu karjeru dinamiskā vidē, pievienojies ANTALIS Grupai! Uzņēmums aicina darbā Iepirkumu speciālistu/-i.

A client of WorkingDay Latvia – ANTALIS is a member of the Japanese group KPP Group Holdings Co., a worldwide market leader in the distribution of paper, packaging and visual communication. In Europe and Latin America, ANTALIS is the market leader in the B2B distribution of paper and packaging solutions and is among the leaders in the distribution of media and hardware for visual communication.

ANTALIS operates in 32 countries, employs 4,200 people, and provides services to more than 100,000 customers. In Latvia, ANTALIS has been operating for over 30 years.

If you are ready for new challenges and want to grow your career in a dynamic environment, join ANTALIS Group! The company is seeking a new colleague for the Procurement Specialist role.

Tavi galvenie pienākumi būs:

Your main responsibilities:

  • pārvaldīt preču krājumus un veikt pasūtījumus, izmantojot krājumu plānošanas sistēmu un ERP sistēmu;
  • uzturēt saziņu ar piegādātājiem par pasūtījumiem, apstiprinājumiem, piegādēm un citiem ar tiem saistītiem jautājumiem;
  • apstrādāt dažādu veidu pasūtījumus;
  • apstrādāt rēķinus un kredītrēķinus, nodrošinot precīzu datu ievadi ERP un rēķinu apstrādes sistēmās;
  • organizēt starptautiskos pārvadājumus transporta pasūtījumu platformā, izvēloties izdevīgākos un efektīvākos risinājumus;
  • nodrošināt kolēģus ar aktuālu informāciju par preču pieejamību, cenām un piegādēm;
  • atbildēt uz pārdošanas pieprasījumiem;
  • analizēt pārdošanas un krājumu datus, lai pieņemtu pamatotus iepirkumu lēmumus;
  • uzturēt un aktualizēt pamatdatus ERP sistēmā (piemēram, piegādes laikus, cenas, minimālos pasūtījuma apjomus u.c.);
  • aizvietot kolēģus viņu prombūtnes laikā un aktīvi iesaistīties procesu uzlabošanā un komandas attīstībā.

  • Manage inventory levels and place purchase orders using the stock planning system and the ERP system
  • Communicate with suppliers regarding orders, confirmations, deliveries, and related issues
  • Handle different types of orders
  • Process invoices and credit notes, ensuring accurate data in ERP and invoice systems
  • Organise international transport using the transport orders management platform, selecting cost-effective and timely options
  • Provide internal teams with up-to-date information on product availability, pricing, and deliveries
  • Respond to sales inquiries
  • Analyse sales and stock data to support purchasing decisions
  • Maintain and update master data (lead times, prices, order quantities, etc.) in ERP
  • Support colleagues during absences and contribute to process improvements and team development

Nepieciešamās prasmes un zināšanas:

Required skills and knowledge:

  • analītiskā domāšana, precizitāte darbā ar datiem, spēja pamanīt kļūdas un neatbilstības;
  • iepriekšēja pieredze iepirkumu speciālista, pasūtījumu apstrādes speciālista, loģistikas speciālista vai līdzīgā amatā būs Tava priekšrocība;
  • spēja strādāt ar specializētām sistēmām: ERP, krājumu plānošanas sistēmu, analītikas rīkiem, transporta pasūtījumu platformu, finanšu sistēmu;
  • labas datorprasmes, īpaši darbā ar MS Office 365 (t.sk. pamatzināšanas un funkcijas Excel programmā);
  • iekšēja motivācija kvalitatīvi paveikt darbu;
  • spēja strādāt saspringtās situācijās un intensīvos darba periodos;
  • pacietība un efektivitāte rutīnas uzdevumos, spēja tajos saskatīt jēgu un vērtību;
  • labas komunikācijas prasmes — savlaicīga, pārdomāta un proaktīva saziņa;
  • spēja pielāgoties jauniem darba veidiem un procesiem;
  • ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī) mutiski un rakstiski — saziņai ar kolēģiem un sadarbības partneriem ārvalstīs; labas latviešu valodas zināšanas;
  • vēlama augstākā izglītība.

  • Analytical thinking, accuracy in data handling, high level of attention, ability to spot incorrect/extraordinary data
  • Previous experience as a Procurement Specialist, Order Processing Specialist, Logistics Specialist, or in a similar role will be an advantage
  • Understanding and capability to work with specialised software: ERP system, stock planning system, analytics software, transport orders management platform, finance system
  • Good computer skills, especially with MS Office 365 software (including MS Excel basic and functions)
  • Internal motivation for high-quality performance
  • Ability to manage stress and potential peaks of workload
  • Routine tolerance: finding purpose and satisfaction in daily routine tasks and being efficient in these
  • Good communication skills: timely, well-structured and proactive communication
  • Ability to adapt to new ways of working
  • Very good English (B2) language skills, both spoken and written, for communication with colleagues and cooperation partners abroad; fluency in Latvian
  • A university degree is considered a plus

Tu iegūsi:

The company offers:

  • interesantu un dinamisku darbu modernā un starptautiskā uzņēmumā, kas nemitīgi aug un attīstās;
  • apmācības, uzsākot darbu, kā arī profesionālās izaugsmes iespējas;
  • pieredzējušu, aizrautīgu un profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā un komandas saliedēšanās pasākumus;
  • atalgojumu pārbaudes laikā EUR 1800 bruto, pēc pārbaudes laika – atbilstoši amata algas un piemaksu shēmai atkarībā no snieguma;
  • visas sociālās garantijas un stabilu atalgojumu vienmēr laikā;
  • veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas;
  • visu nepieciešamo tehnisko aprīkojumu veiksmīgai darba ikdienai;
  • darba vietu birojā Granīta ielā 17, Rumbulā;
  • iespēju strādāt hibrīdrežīmā pēc pārbaudes laika beigām.

  • An exciting and dynamic role in a modern, international company that’s constantly evolving and growing
  • Thorough onboarding and ongoing professional development opportunities to help you thrive
  • Support of experienced, passionate, and professional colleagues — plus regular team-building events to keep the team spirit strong
  • A competitive salary of EUR 1800 gross during the probation period, and a performance-based salary/bonus scheme afterwards
  • All social guarantees and a stable salary – always paid on time
  • Health and accident insurance from the first day with ANTALIS
  • All the tech tools you’ll need to succeed
  • A comfortable and well-equipped office space at Granita Street 17, Rumbula
  • Option for hybrid work after completion of the probation period

Ja šis piedāvājums Tevi ir uzrunājis, sūti CV (angļu valodā) un pievienojies ANTALIS Grupai!

If this sounds like the opportunity you’ve been looking for, send us your CV (in English) and become a part of the ANTALIS Group!

Ticam, ka ANTALIS Grupas panākumu atslēga ir darbinieku ieguldījums un izaugsme. ANTALIS ir kompetents un pieredzējis kolektīvs, kurā ikviens darbinieks ir svarīgs. Uzņēmumā tiek veicināta iekļaujoša darba vide un viedokļu dažādību. ANTALIS mērķis ir ieguldīt individuālos talantos, stiprināt sadarbību visā organizācijā un radīt atbalstošu vidi, kurā darbinieki var attīstīties un augt. 

We believe that the key to the success of the ANTALIS Group lies in the development and commitment of employees. It is a competent and experienced team where everyone is vital to ANTALIS’s business and overall performance, fostering an inclusive work environment that encourages different perspectives. With ANTALIS, it’s about investing in individual talents, strengthening collaboration across the organisation and creating an empowering environment where all employees can thrive and grow.

Piesakot savu kandidatūru amata konkursam, jūsu dati būs pilnīgi konfidenciāli un tiks nodoti tikai konkursa rīkotājam. Nosūtot savu CV un piesakoties konkursam uz izsludināto vakanci, potenciālais darbinieks (datu subjekts) saskaņā ar fizisko personu datu aizsardzību regulējošajiem tiesību aktiem piekrīt iesniegto personas datu glabāšanai SIA "WorkingDay Latvia" datu bāzē. Datu glabāšanas mērķis – datu izmantošana un apstrāde personāla atlases vajadzībām dažādos personāla atlases konkursos. Savu piekrišanu datu apstrādei potenciālais darbinieks var atsaukt rakstveidā.

When applying for a vacancy, your data will be kept strictly confidential and will be transferred only to the potential employer who has announced the vacancy. By sending your CV and applying for the vacancy, the potential employee (data subject) agrees to store the submitted personal data in the database of SIA “WorkingDay Latvia” in accordance with laws regulating personal data protection. The purpose of data storage is the use and processing of data for recruitment purposes in various recruitment vacancies. The potential employee is entitled to withdraw his/her consent in writing.

WhatsAppFacebookMessengerLinkedInEmail

You can obtain additional information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv

You can obtain additional information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv

WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011

WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011

You can obtain additional information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv

WorkingDay Latvia
Reģ. Nr. 40003793545
Tērbatas iela 53-10, Rīga, LV-1011

You can obtain more information by contacting Inese Trankale
Phone: +371 28792343
E-mail: inese.trankale@workingday.lv

WorkingDay Latvia
Reg. No. 40003793545
Terbatas Street 53-10, Riga, LV-1011