Turpinot lietot mājas lapu www.workingday.lv, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanas noteikumiem. Uzzināt vairāk šeit >>.

Latviski   |   English

Authorize

For Business

Pieci padomi, kā efektīvi organizēt attālināto darbu.

Pieci padomi, kā efektīvi organizēt attālināto darbu.

Attālinātais darbs ir nākotne, gribam mēs to vai negribam. Kaut vai tādēļ, ka globalizācija turpinās un uzņēmumos būs nepieciešama ārvalstu speciālistu pieredze, lai veicinātu globālo konkurētspēju. Viņu piesaistīšana bieži vien ir izdevīgāka attālinātā darba formātā.

Ko divdesmitgadnieki sagaida no sava darba devēja

Ko divdesmitgadnieki sagaida no sava darba devēja

Sabiedrībā valda daudz stereotipu par divdesmitgadniekiem un tiem, kuriem ir nedaudz pāri trīsdesmit, jeb tā dēvēto Z paaudzi un mileniāļiem. Dažas frāzes, kuras es, pati būdama Z paaudzes pārstāve, esmu dzirdējusi vai pat dažreiz teikusi:

Darba kolektīvs un cilvēku attiecības tajā.

Darba kolektīvs un cilvēku attiecības tajā.

Darbs ir noteiktu uzdevumu veikšana. Tā ir mērķtiecīga darbība, kurā cilvēks realizē savu potenciālu, pašapliecinās, attīsta savas spējas, raksturu un gribu. Tas ir attiecību veids, kurā dominē formālās attiecības - noteikts lomu sadalījums, skaidri pienākumi -, un tajās ir maz emociju. Turpretī personīgas attiecības ir tieši pretējas - emocionālas, pienākumu sadalījums mainās atkarībā no situācijas, noskaņojuma.

Kas ir cilvēkresursu datu analītika un kā to izmantot?

Kas ir cilvēkresursu datu analītika un kā to izmantot?

Dati mūsdienās ir visvērtīgākā valūta pasaulē. Taču atšķirībā no neskaidrās patērētāju datu iegūšanas un tirdzniecības ētikas iekšējo cilvēkresursu datu analītikas izmantošana labāku ar darbaspēku saistītu lēmumu pieņemšanai ir bijusi svarīga cilvēkresursu labākās prakses daļa jau desmitiem gadu. Attīstoties tehnoloģijām, uzlabojas mūsu spējas analizēt ar darbiniekiem saistītus faktorus un uzlabot biznesa rezultātus.

Kā uzņēmumi piesaista vislabākos talantus ar inovatīvu darba devēja zīmolu?

Kā uzņēmumi piesaista vislabākos talantus ar inovatīvu darba devēja zīmolu?

Konkurējošā darba tirgū toni mēdz noteikt kandidāti un talanti, kuriem ir plašākas iespējas, mazāk ģeogrāfisko ierobežojumu un kas ir kopumā elastīgāki. Tas padara dzīvi sarežģītāku darba devējiem ar to talantu atlases stratēģijām, un, lai piesaistītu vislabākos talantus, uzņēmumi velta vairāk resursu darba devēja zīmola attīstībai. Patiesībā vairāk nekā 65% darbinieku un talantu atlases speciālistu apgalvo, ka talantu trūkums ir vislielākais izaicinājums atlases jomā.

    Article count on page:    
Jūsu pārlūks natbalsta SVG datņu parādīšanu



We recommend