Karjeras akadēmija
Raksti un padomi par personāla vadīšanu, biznesu un karjeru
Emocionālā klimata pētījums: šobrīd darba vidē ir par maz prieka.
Mēs visi mijiedarbībā ar citiem cilvēkiem – kolēģiem, klientiem, piegādātājiem, sadarbības partneriem – darbā izjūtam plašu emociju gammu, sākot no patīkamām un pacilājošām emocijām, beidzot ar nepatīkamām un nospiedošām emocijām. Šīs emociju radītās sajūtas diezgan…
Līderis ir tas, kurš dzird, redz un jūt.
Šodien esam nonākuši uz sliekšņa, kad spilgti izgaismojas viss, ko līdz šim esam darījuši un arī tas, kam nekad neesam piešķīruši nozīmi. Uzņēmumi ir bijuši spiesti veikt pārmaiņas šodien, arī tad, ja šādas pārmaiņas ietilpušas…
Digitālajai pārveidei vajadzīga uz cilvēku orientēta darba vieta
Ernesta Hemingveja romānā “Un saule lec” vienam no tā personāžiem, Maikam Kempbelam, jautā, kā viņš bankrotēja. “Divējādi,” viņš atbild. “Pamazām un pēkšņi.” Revolūcijas uzņēmējdarbībā notiek tāpat, un šobrīd mēs atrodamies divu vienlaicīgu uzņēmējdarbības revolūciju epicentrā….
Kultūra ir uzņēmuma stiprākais ierocis
Nav daudz tādu faktoru, kas palīdz uzņēmumam gūt panākumus labāk par kultūru. Lai gan dažreiz ap kultūras jēdzienu organizācijās ir grūti novilkt robežas, speciālisti, konsultanti un pētnieki to lielā mērā saista ar uzņēmuma darbības rezultātiem….
Pozitīvo aspektu novērtēšana kā pieeja organizācijas kultūrā un tās priekšrocības pandēmijas laikā
COVID-19 pandēmija ir neatgriezeniski ietekmējusi ekonomiku visā pasaulē, likusi organizācijām dzīvot nenoteiktības varā un mainījusi daudzu cilvēku dzīvi. Reaģējot uz šīm pārmaiņām, organizāciju vadītāji tiek galā ar traucētām piegādes ķēdēm, vada attālināti darbaspēku, komunicē nepatīkamas…
4 veidi, kā veidot darbinieku pieredzi attālinātā darba laikmetā
Apmierināti darbinieki ne tikai uzlabo darba vidi, bet arī stiprina uzņēmumu. Saskaņā ar MIT Informācijas sistēmu izpētes centru, uzņēmumi, kas veido pozitīvu darbinieku pieredzi, var lepoties ar lielāko uzņēmuma vērtību. Pētījumā arī atklājās, ka šādiem…
Neērts un juceklīgs mājas birojs draud ar izdegšanu – tapis pētījums par attālināto darbu
Ja mājās nav piemērotu darba apstākļu, var nākt strādāt uz biroju – ar šādu vienaldzīgu darba devēju attieksmi, pavasarī Covid-19 pandēmijas dēļ sākot strādāt no mājām, Latvijā nācās saskarties daļai darbinieku. Tas secināts četru Latvijas…
Virtuālā personāla atlase kļūst par “Jauno realitāti”!
“Jaunā realitāte” ir izaicinājums personāla atlasē strādājošajiem! Tas, kā reaģēsiet, noteiks Jūsu nākotnes kursu, un varat būt droši, ka personāla atlases ārpakalpojumu sniedzēji Jūs jau vēro! Covid-19 un tā ietekme uz darba vidi nozīmē to,…
Exit poll intervijas
Ir gadījumi, kad uzņēmumam ar darbinieku neizveidojas veiksmīga sadarbība. Tas var notikt dažādu iemeslu dēļ, piemēram, darbinieks neredz izaugsmi uzņēmumā, neapmierina samaksas lielums, nav iespējams iegūt paaugstinājumu, netiek novērtēti sasniegumi, pārāk liela darba slodze, kā…
Vidējais darbinieks strādā tikai nelielu daļu no 8 stundu darba dienas
Ierastā astoņu stundu darba diena nebalstās uz maksimālo stundu skaitu, kuras cilvēks spēj koncentrēties. Patiesību sakot, tam gandrīz vispār nav nekāda sakara ar darbu, ko darām mūsdienās. Šāda darba laika saknes meklējamas nevis informācijas laikmetā,…
Kā veiksmīgi ievadīt jaunos kolēģus darbā attālināti?
Ar jauno darbinieku onbordinga pieredzi attālinātā režīmā dalās “Visma” programmatūras izstrādes vadītājs Edmunds Ķikuts un komandas vadītāja Elīna Kokoreviča. Šis laiks nesis ne vienu vien izaicinājumu darba organizēšanai attālināti. Turklāt tas licis nostiprināt prasmes arī…
Ko jaunu personālvadībai nesīs 2021. gads?
LPVA valdes priekšsēdētājas Evas Selgas prognoze personālvadības nozarei 2021. gadam Mēs esam pārdzīvojuši ļoti interesantu 2020. gadu. Esam ieguvuši vērtīgu pieredzi gan sev, gan kā valsts. Mums ir bijusi iespēja paskatīties uz sevi, kā izskatāmies…
- « Iepriekšējā lapa
- 1
- …
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- …
- 17
- Nākamā lapa »