Karjeras akadēmija
Raksti un padomi par personāla vadīšanu, biznesu un karjeru
4 idejas, kā piesaistīt vairāk kandidātu uzņēmuma vakancēm
Spriežot pēc HR tendenču apskatiem, tuvākajos gados darbinieku piesaiste paliks par nozīmīgu izaicinājumu HR profesionāļiem gan Latvijā, gan citur pasaulē. Uzzini, kas varētu palielināt pieteikumu skaitu Tava uzņēmuma darba sludinājumiem! Lai iedrošinātu uzņēmumus meklēt arvien…
Kā veiksmīgi vadīt pārbaudes laiku
Pirmās darba nedēļas jaunā uzņēmumā ir laiks, kad darbinieks vērtē jauno darba devēju, darba vidi, kolēģus un darba saturu. Tas ir pārbaudes laiks ne tikai darbiniekam, bet arī darba devējam, un, to neizturot, uzņēmumam var…
Labbūtība 3.0 – no personiskā uz sabiedrisko labumu
Covid-19 laikā ar degsmi iegrimu labbūtības tēmā, kas pēc tam kļuva par manu intereses lauku, ko pētīt un attīstīt. Gatavojoties HR nedēļas prezentācijai, padziļināti skatīju materiālus par labbūtības evolūciju un uzdūros Stenforda Universitātes profesora Taita…
Pārliecību un vērtību loma aug – ar ko rēķināties darba devējam?
Arvien vairāk cilvēku izvēlas sevi asociēt tieši ar uzņēmumiem, kuri skaidri pasaka savu nostāju dažādos ar biznesu nesaistītos jautājumos. Tāpēc, lai iegūtu lojālus klientus un darbiniekus, uzņēmumiem ir skaidri jānodefinē savas vērtības un attieksme pret…
Kas notiek, ja vadītājs maina savus lēmumus/domas ļoti bieži? Kas notiek, ja nemaina?
“Kas notiek, ja vadītājs maina savus lēmumus/domas ļoti bieži? Kas notiek, ja nemaina? Un kā lēmumu pieņemšanas un / vai maiņas procesu padarīt caurspīdīgu un saprotamu visām pusēm, lai tas nerada liekās emocijas un stresu,…
Komandas attīstības posmi
Kā veidojas komanda un kas jāņem vērā? Reiz dzīvoja viens kolektīvs un viss bija labi, bet tad kādu diena bija strīds un vairs nekas nebija labi…. Tā varētu sākt ļoti daudzus stāstus par komandām un…
Kā uzņēmumā rūpēties ar darbinieku emocionālo veselību?
Pēdējā laikā darba intervijās arvien biežāk jaunie potenciālie darbinieki sāk uzdot jautājumu: kā jūs uzņēmumā rūpējaties ar darbinieku emocionālo veselību? Kādas ir mūsdienu tendences, lai darbinieks darbā justos komfortabli? Elastīgs darba laiks? Veselības apdrošināšana, kurā…
„Pakārt nedrīkst atbrīvot” – jeb zivs pūst no galvas
Pakārt nedrīkst atbrīvot – vispārzināma patiesība par komata ievietošanas nozīmīgumu. Komats būtiski maina teikuma jēgu un sekas. Ar to gribēju ilustrēt to lielo nozīmi, kāda piešķirama pareizai izpratnei par iekšējo komunikāciju uzņēmumā. Tāpat kā komata…
Taisnīga darbinieku bonusu sistēma
Ļoti bieži darbinieki darba devēja attieksmi pret sevi sajūt dažādos ikdienas procesos, taču tikpat svarīgi ir darbinieku labsajūtu nodrošināt, piešķirot dažādus bonusu. Kā to darīt taisnīgi un caurskatāmi, lai piešķirtie labumi un to nosacījumi būtu…
5 ieguvumi kā pusdienu maltīte uzlabo attiecības starp darba devēju un darbinieku.
Uzsaukt vai daļēji apmaksāt pusdienas ikdienas darba gaitās savam kolektīvam nu jau ir daudzu uzņēmumu un to vadības paradumu sastāvdaļa. Iespējams, tas var šķist sīkums, taču mūsdienu darba devējiem nevajadzētu aizmirst par priekšrocībām, ko sniedz…
Uzņēmuma reputācijas veidošanas svarīgie sīkumi
Ja divi uzņēmumi piedāvā preci par līdzīgu cenu un ar līdzīgiem piegādes nosacījumiem, kuram zvanīsiet pirmajam? Mūsdienās, kad konkurentu piedāvājums ir pāris klikšķu attālumā, uzņēmuma reputācija kļuvusi izšķiroši svarīga. Bet kas tad ir šī bieži…
Sekmīga pienākumu deleģēšana
Pasaules ekonomikas okeānu pāršalkusī pandēmijas vētra ir jūtama ikvienā uzņēmumā, kad mainījušies darba apjomi, notikušas darbinieku skaita izmaiņas un pat uzņēmumu restrukturizācijas. Ir aktualizējies arī jautājums par pienākumu pārdali un deleģēšanu. Definīcija: “Pienākumu deleģēšana ir…
- « Iepriekšējā lapa
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- …
- 15
- Nākamā lapa »