Karjeras akadēmija
Raksti un padomi par personāla vadīšanu, biznesu un karjeru

Darba intervija un uzņēmuma tēls
Uzņēmumi ik gadu tērē reklāmai un klientu apkalpošanas uzlabošanai pasakainas summas. Tādejādi tiek spodrināts uzņēmuma tēls sabiedrībā, veidota preču zīmes atpazīstamība un sasniegti daudzi citi mērķi. Bet tajā pašā laikā, ar potenciālajiem klientiem un sadarbības…

Es nedomāju, ka spēšu sastrādāties ar šo cilvēku!
Es nedomāju, ka spēšu sastrādāties ar šo cilvēku! Katrā birojā ir kāds darbinieks, ar kuru sastrādāties ir grūti, kurš ar savu nepatīkamo attieksmi pazemina uzņēmuma produktivitāti, ir iedzimti neizdarīgs vai vienkārši ir spējīgs nokaitināt kolēģi…

Personāla atlase stereotipu važās
Darba devēju un darba ņēmēju attiecību skaidrojumā, vārds diskriminācija ir bieži dzirdēts. Dzimuma, vecuma, tautības un, Latvijā retāk sastopamā, rasu diskriminācija. Bet kas slēpjas aiz šīs tik nepatīkamās parādības? Kādi ir tās cēloņi? Lai atbildētu…

Jautājumi 20 minūšu intervijā
Parasti intervijai tev ir atvēlēts ierobežots laiks, kurā iekļaujoties, tev ir jāizvēlas – kuri no kandidātiem ir jāizvirza turpmākajai atlasei. Personāla atlases darbiniekam ir jābūt nevainojami profesionālam, jo no viņa lēmuma ir atkarīgs, vai amatam…

Kā radīt darbinieku lojalitāti?
Labs darbaspēks mūsdienu pasaulē ir kļuvis par svarīgāko sekmīgas konkurences atbalsta punktu. Slikts darbaspēks var sagraut biznesu; viduvēji darbinieki var padarīt uzņēmumu par nepamanāmu viduvējību. Savukārt, labi darbinieki var pat viduvēju biznesu pacelt spārnos. Protams,…

Rezultatīva darba sludinājuma sastādīšana
Darbinieka piesaistīšana, publicējot pavirši sastādītu sludinājumu, noved pie milzu CV kaudzes, no kuras var būt tikai daži ir aptuveni atbilstoši. Ja darba devējs nespodrina sludinājumu, līdz tas iemirdzas līdzīgi punktuālam aicinājumam uz svinīgu pasākumu, kurā…
- « Iepriekšējā lapa
- 1
- …
- 12
- 13
- 14