Latviski   |   English

Autorizēties

Mūsu vēsture

 

 

 Bet tagad iekārtojies ērtāk!

  Šajā sadaļā Tu uzzināsi, kā ir dzimis un audzis lieliskais WorkingDay!

   1998. gada 2. novembrī, skarbo rudens vēju un lietusgāžu šaustīts, dzimst personāla atlases uzņēmums. Trīs uzņēmuma pamatlicēji tukšo simbolisku pudeli garda franču vīna atstājot uz pudeles korķa savus autogrāfus.

   1999. gadā plūcam pirmos komercdarbības laurus, pirmie Latvijā piedāvājot personāla atlasi ar Interneta starpniecību. Paskaidrot klientam, kas ir Internets un kāpēc tur var atrast darbiniekus, toreiz neklājās viegli. Sākam veidot CV datubāzi (ak... ja toreiz mēs būtu zinājuši, ka reiz tā būs lielākā Latvijā...)

   2000. gadā esam skaidri apzinājušies savu tirgus segmentu, izveidojuši optimālu produktu klāstu un jau sākam lepoties ar pastāvīgu klientu loku. Galveno uzsvaru uzņēmumā liekam uz darbinieku kompetenci un augstu korporatīvo kultūru. Uzņēmumam pievienojas pieredzējušais biznesa konsultants - Māris Silinieks, kurš norāda jaunus attīstības virzienus un nosprauž izaicinošus mērķus.

   2001. gads nāk ar vairākām vērienīgām akcijām. Pirmie Latvijā izstādes “Baltic IT&T” ietvaros rīkojam “Darba Biržu”. Katrs izstādes dalībnieks var tās laikā var piesaistīt savam uzņēmumam potenciālos darbiniekus. Sarīkojam grandiozu e-pasta akciju “Pieci Draugi”, kas kalpo par pamatu bezmaksas pakalpojuma “Darba Aģents” dzimšanai. Sākam sniegt Latvijā vēl mazpazīstamos ārpakalpojumus.

   2002. gada sākumā parakstām trīspusēju vienošanos (Īpašu uzdevumu ministrs valsts reformu lietās Jānis Krūmiņš, BO VSIA Latvijas Vēstnesis un SIA WorkingDay Latvia), kas paredz visu valsts sektorā izsludināto amata konkursu pārpublicēšanu Internetā, WorkingDay mājas lapā. Esam vienīgais personāla atlases uzņēmums, kas pārstāv valsts intereses. 2002. gada 15. oktobrī atklājam pirmo Latvijā, specializēto personāla atlases un karjeras Interneta mēdiju “Karjeras Akadēmija”.

   2003. gads liek saprast, ka WorkingDay savā tirgus segmentā ir stabili iesakņojies un sāk strauji augt. Sarīkojam jau par tradīciju kļuvušo “Darba Biržu” izstādes “Baltic IT&T” ietvaros. Nomainām biroju pret lielāku, gaišāku un mājīgāku – Baznīcas ielā. Uzstādām birojā lielu akvāriju, pieņemam darbā trīs jaunus darbiniekus. Darba apjoms, neskatoties uz vasaru un atvaļinājumu laiku, turpina augt. Pēkšņi saprotam, ka pēdējo gadu esam strādājuši bez pārdošanas aktivitātēm, apkalpojot tos klientus, kuri mūs uzmeklē paši, vai arī viņiem mūs iesaka mūsu esošie sadarbības partneri. Nākas secināt, ka uzņēmuma potenciāls vēl ne tuvu nav izsmelts.

   2004. gads iesākas skaisti ne tikai mums, bet arī ikvienam WorkingDay pakalpojumu izmantotājam. Darbu sāk WorkingDay jaunā mājas lapa Internetā kas ir daudz parocīgāka un glītāka par iepriekšējo. Sākot ar šo gadu, WorkingDay rīkotā “Darba Birža” kļūst vēl populārāka un pirmo reizi tiek rīkota arī izstādes "Būvniecības Pasaule" ietvaros. 2004. gadā WorkingDay, gatavojoties Latvijas pievienošanai ES, noslēdz sadarbības līgumu ar vienu no Eiropas lielākajiem personāla atlases uzņēmumiem “JobPilot GmbH”, kas strādā 11 Eiropas valstīs. Lielākos mērķus var sasniegt tikai, izvēloties spēcīgākos partnerus!

   2005. gadā WorkingDay sāk veidot sadarbības partneru tīklu Baltijā un Eiropas Savienībā. Pirmie stūrakmeņi tiek ielikti jaunajam projektam “Biznesa Inkubators”. Uzņēmumā nodarbināto speciālistu skaits pārsniedz 20 darbinieku robežu, kas ļauj WorkingDay saukt par Latvijas lielāko personāla atlases uzņēmumu. Noīrējam divas reizes plašāku biroju (tanī pašā mājā, vēl vienu stāvu) un pasūtam vēl vienu akvāriju. Sākam aktīvi attīstīt darba kandidātu intervēšanas un novērtēšanas pakalpojumus. Latvijā ienāk trešais mobilo telefonu operators Bite Latvija un izvēlas WorkingDay par savu ekskluzīvo sadarbības partneri personāla atlasē. Šis priecīgais notikums kalpo par WorkingDay sniegto pakalpojumu kvalitātes zīmi. Sākam sniegt arī darbinieku iznomāšanas pakalpojumus. Sponsorējam starptautisko studentu organizāciju “AIESEC”.

   2006. gadā WorkingDay personāla atlases pakalpojumi “iziet Eiropā”. WorkingDay sāk atlasīt darbiniekus uzņēmumiem Dānijā un Norvēģijā. Ir uzsākta ekskluzīva sadarbība ar vairākiem interneta mēdijiem, tādiem kā TVNET, Building.lv un VID.lv. Līdz gada beigām darbinieku skaits uzņēmumā personāla atlasē sasniedz 30, un vairāk kā 40 darbinieki iznomāti WorkingDay klientiem. Uzņēmuma vadība nolemj izveidot WorkingDay par paraug uzņēmumu darbinieku motivācijā un darba organizācijā. Tiek ieviesti dažādi papildu bonusi darbiniekiem. Tādi kā veselības apdrošināšana, lojalitātes piemaksas par uzņēmumā nostrādātajiem gadiem, apmācība un pieredzes apmaiņa. Tiek pilnveidota vadības struktūra. 2006. gada laikā ar WorkingDay palīdzību darba devēji atrod 980 kvalificētus speciālistus un vadītājus. Uzņēmuma apgrozījums turpina strauji augt, pret 2005. gadu pieaugot par 114 %, plānoto 40 % vietā. WorkingDay ziedo labdarībai 6500 LVL.

   2007. gadā WorkingDay saņem prieka vēsti! Latvijas Biznesa Konsultantu Asociācijas veiktajā personāla atlases tirgus pētījumā atklājas, ka WorkingDay Latvia pēc apgrozījuma starp Latvijas personāla atlases kompānijām ir ierindojies godpilnajā 1. vietā. Uzņēmums turpina strauji attīstīties, ieviešot CRM sistēmu un sistematizējot ikdienas darbu ar klientiem. Gada noslēgumā WorkingDay pirmo reizi Latvijā veic pētījumu “Iekārotākais darba devējs”. Pētījums izraisa lielu interesi kā no darba ņēmēju, tā arī no darba devēju puses.

   2008. gads Latvijas ekonomikai nes nopietnus satricinājumus. Savukārt, WorkingDay, pateicoties savai līdera pozīcijai un 10 gadu laikā uzkrātajai pieredzei, turpina veiksmīgi attīstīties un pat palielināt savu tirgus daļu. Uzņēmums sāk sniegt jaunu pakalpojumu – tiešā atlase jeb headhunting. Šis ir ražens gads arī WorkingDay Draudzīgajam kolektīvam, jo bērniņa kopšanas atvaļinājumā dodas jau 7. darbiniece! Arī šogad Biznesa Konsultāciju Asociācija apkopo informāciju par Latvijas personāla atlases kompāniju apgrozījumu un WorkingDay atkal ieņem stabilu 1. vietu. Novembrī uzņēmums svin savu 10 dzimšanas dienu un atkārtoti veic pētījumu “Iekārotākais darba devējs”.

   2009. gadā pār Latvijas darba tirgu savelkas bezdarba mākoņi. 22. martā labklājības ministrs Uldis Augulis informē Valsts prezidentu Valdi Zatleru, ka bez darba Latvijā ir 10,4%, jeb 113 000 cilvēku. Personāla atlasē iestājas grūti laiki – uzņēmēji optimizē darbaspēka resursus, darba piedāvājumu skaits sarūk trīskārtīgi. Mēs savelkam jostas un taupības režīmā turpinām strādāt – pateicoties iepriekšējo gadu iestrādēm darba pietiek. Ekonomiskās krīzes iespaidā atliekam jaunās interneta lapas izstrādi uz labākiem laikiem un turpinām uzlabot esošās lapas funkcionalitāti un personāla atlases metodes. Jau par tradīciju kļuvis ir pētījums “Iekārotākais darba devējs” – par tā norisi darba devēji sāk interesēties jau gada sākumā. Neskatoties uz vērienīgiem optimizācijas pasākumiem, kas prasa ievērojamus finanšu līdzekļus, uzņēmums noslēdz gadu ar peļņu.

   2010. gadā atsevišķi personāla atlases uzņēmumi Latvijā pārtrauc savu darbību. WorkingDay pienākums ilggadējo klientu priekšā ir palikt Latvijas tirgū un turpināt sniegt nemainīgi kvalitatīvus pakalpojumus. Meklējot papildu iespējas krīzes pārlaišanai un darbavietu saglabāšanai, uzņēmums sāk attīstīt darbiekārtošanas pakalpojumus ārzemēs. Tomēr, pēc uzņēmuma vadības ceļojuma uz Angliju un iepazīšanās ar apstākļiem, kas tiek piedāvāti viesstrādniekiem no Latvijas, kā arī, pēc asas viedokļu apmaiņas ar atbildīgajām institūcijām, WorkingDay vadība izrāda sociālo atbildību un slēdz sadaļu “Darbs ārzemēs”. Otrais pusgads Latvijas darba tirgū uzrāda atveseļošanās pazīmes – uzņēmumi sāk piedāvāt darba vietas un WorkingDay, veicot uzņēmuma restrukturizāciju, pieņem darbā divus jaunus darbiniekus. Starp krīzes tumšajiem mākoņiem iespīd saules stariņš, bet visi apzinās, ka darba tirgus atveseļošanās būs lēna. Arī ikgadējā pētījuma “Iekārotākais darba devējs” rezultāti uzrāda optimismu darba tirgū – atalgojuma līmeņa kritiens ir apstājies un retāki ir kļuvuši gadījumi, kad darba alga tiek izmaksāta “aploksnē”.

   2011. gads personāla atlases jomā joprojām ir sarežģīts - uzņēmumi piedāvā jaunas darbavietas ļoti piesardzīgi un nedaudzās vakances cenšas aizpildīt saviem spēkiem, ievietojot daraba piedāvājumus interneta sludinājumu serveros. Sāk celties pieprasījums pēc augsta līmeņa vadītājiem un speciālistiem, tādiem, var piesaistīt uzņēmumam tikai pārvilinot no cita uzņēmuma, piedāvājot tiem izdevīgākus sadarbības nosacījumus. WorkingDay pieņem lēmumu pastiprināti pievērsties konkurētspējīga tiešās atlases pakalpojuma izstrādei.

   2012. gadā WorkingDay pievienojas Arista starptautiskajam tiešās atlases un augtākā līmeņa vadītāju atlases tīklam. Uzņēmums darba kandidātu novērtēšanas esošajām metodēm pievieno Hogan Assesments kompetenci. 2012. gada noslēgumā var just atkusni Latvijas darba tirgū un uzņēmēji sāk optimistiskāk raudzīties uz biznesa attīstību.

   2013. gadā WorkingDay svin savu 15 gadu jubileju! Uzņēmuma galvenais darbības virziens ir vadoša līmeņa darbinieku atlase un "galvu medības" - pakalpojumi, kurus 15 gadu pieredze personāla atlasē, WorkingDay ļauj sniegt efektīvāk un ar ļoti konkurētspējīgu rezultativitāti. Uzņēmumā arvien biežāk savu karjeru personāla atlases amatā turpina speciālisti, kas iepriekš ir strādājuši pat valdes locekļu amatā.

  2014. gads norit zem attīstības zvaigznes - darba tirgū atkal sāk trūkt kvalificēti speciālisti un vadītāji. Aug pieprasījums pēc WorkingDay galvu medību pakalpojuma un, lai nodrošinātu nevainojamu pakalpojumu kvalitāti, uzņēmums ņem darbā jaunus speciālistus. Attīstās arī darbinieku nomas pakalpojums - klientu lokam pievienojas lieli starptautiski uzņēmumi. Kaut uzņēmums noslēdz gadu ar pavisam nelielu peļņu, attīstība ir notikusi teju visās jomās.

  2015. gadā WorkingDay investē jaunas mājaslapas izveidē un datubāzes modernizēšanā. Tagad darba kandidātiem CV izveide un komunikācija ar personāla atlases speciālistiem kļūst parocīgāka. Mājas lapa iegūst jaunu, modernāku izskatu, bet vienīgā Latvijā konfidenciālā CV datubāze kļūst ērtāk lietojama arī personāla atlases speciālistiem. Darba tirgus ir atkopies pēc krīzes un finansiāli gads noslēdzas ar līdzīgiem rezultātiem kā pirms krīzes. Uzņēmumā parādās brīvi līdzekļi turpmāko attīstības plānu īstenošanai.

 2016. gads uzņēmumam ir kvalitatīvas izaugsmes gads. Darba devēji uztic WorkingDay aizvien sarežģītākus personāla atlases un Head Hunting projektus. Turpina augt arī darbinieku nomas pakalpojums, ko labi ilustrē finanšu rādītāji - gadam noslēdzoties, personāla atlases pakalpojumu veidotais apgrozījums audzis par nepilniem 30 %, bet darbinieku nomas - par 25 %. WorkingDay vadība gada nogalē pieņem lēmumu īrēt plašāku biroju un ņemt darbā jaunus personāla atlases ekspertus, lai spētu nodrošināt darba devēju pieaugošo pieprasījumu pēc augsta līmeņa personāla atlases pakalpojumiem.


Katrs WorkingDay Latvia darbinieks lepojas ar savu uzņēmumu un ir cieši pārliecināts, ka šī ir viņa labākā darbavieta!
Tāpēc, mūsu devīze ir: Prieks strādāt!

  
   draugiem.lv
     
Jūsu pārlūks natbalsta SVG datņu parādīšanu



Iesakām

 

 

Sadarbības partneri